三問「抹黑法治」的戴耀廷
三問「抹黑法治」的戴耀廷

「雙學三人」就衝擊政總案上訴到終審法院獲判不必坐監,但終院並同時講明,上訴庭為將來案件作出判刑指引合理,以後再有衝擊政總、「佔中」等情況,判監基本上係必然。本來法庭頒布決定、以正視聽係非常合理嘅事,但盲反派偏偏有啲別有用心嘅人就連法庭都攻擊埋一份。好似港大嗰個所謂「法律學者」戴耀廷咁,竟然話「抗爭者不用假設法院必然站在你的一方,尤其是對威權下的法院。若深信是公義的,就勇敢去做」;言下之意,即係繼攻訐政府係「威權」之後,戴耀廷連法庭誣蔑埋。喺呢度,囍雨有三大問題必須要問清楚戴耀廷!

 

第一問:咩叫做「威權下的法院」?戴耀廷咁講係想話法庭畀政府干預?定係話法院係「威權」政府一部份?定係想話法庭同政府合作,所以判決係「唔公義」?

 

第二問:法庭今次審理「雙學三人」案,裁決雖然有爭議,但總算係依法辦事,而且係緊跟香港一直推行嘅「普通法」原則;如果法院連講明示威、集會都要和平、非暴力,戴耀廷都要唔滿意,咁法庭係咪要話「公民抗命」就做乜都得呢?戴耀廷呢啲所謂「法律學者」唔係捩橫折曲咩?

 

第三問:戴耀廷身為「法律學者」,應該好清楚知道大家可以理性討論甚至批評法庭判決,但如果係刻意「唱紅抹黑」、攻訐法庭「有政治考慮」,呢啲行為好可能已經屬於「藐視法庭」,而家戴耀廷講到明法院係「威權下的法院」,明示暗示法庭判決唔公義,算唔算係「藐視法庭」?

 

法治社會 不會向政客屈服

 

老實講,囍雨覺得戴耀廷根本係披住「法律學者」嘅外衣,而專門破壞法治、司法系統嘅政客;大家唔好唔記得佢另有其他身份,包括:「違法佔領」發起人、「違法達義」提倡人,以及因違法佔領被控嘅「佔領九疑犯」之一。如果戴耀廷真係有承擔,根本應該坦承認罪,承擔自己喺「違法佔領」期間嘅罪責,而絕對唔係喺度抹黑政府、法庭!如果執法、司法部門會因為有政客唔鍾意而有所妥協,咁香港就真係係法治淪亡喇!


原圖:takungpao

評論