周竪峰繼續侮辱中國人?
周竪峰繼續侮辱中國人?

早前中文大學出現「港獨」宣傳品風波期間,佢哋嗰位學生會前會長周竪峰喺阻止內地生移除「港獨」海報時,竟以大量粗言穢語辱罵對方,更多次以「支那」辱罵內地同學,結果引起全城公憤,大學方面亦展開了調查。有傳媒報道,周竪峰所屬的新亞書院學生紀律委員會最終只決定「警誡」周竪峰,原因係佢已經「反省」自己言行云云。是咁的,周竪峰有冇真誠反省,外人唔係佢肚裡面條蟲,當然唔會知,但觀乎佢社交網站內容,如果話佢有「反省」的話,似乎未必咁準確囉!


周竪峰仍然侮辱中國人?

先旨聲明,廣男完全冇點樣重罰甚至想中大踢周竪峰出校嘅意思,認為學生做錯事應該給予機會,而唔係一下子就重罰。不過,如果報道屬實的話,咁照理周竪峰就算唔認「中國人」,亦唔應該繼續侮辱中國人吖,何解佢兩個星期前喺個人Facebook又會有以下言論呢?佢話:「老實呀,唔係話每個中國人都係卑賤醜陋的野蠻人,但係中國人當中卑賤醜陋的野蠻人比率係Empirically High囉!」

廣男係一個IT人,IT人就最講道理,周前會長如果要辯稱以上說話唔係侮辱的話,咁講佢拎出證據來,證明「中國人當中卑賤醜陋的野蠻人比率係Empirically High」。若然佢證明唔到的話,對唔住,呢番言論就係肯肯定係侮辱全球所有中國人囉。

講返佢疑似被新亞書院學生紀律委員會「警誡」一事,廣男當然冇資格干預校方調查,不過如果校方係冇留意到周竪峰Facebook上種種言論的話,或者都可以花少少時間留意吓,或者會得出其他結論都唔定架。侮辱一個民族呢,有時又未必一定要用禁忌詞彙先算數,如果周竪峰以為唔用「支那」兩個字就唔叫侮辱的話,廣男真係好懷疑佢呢幾年喺大學學咗啲乜。

侮辱華人不是小事

老實講,用「支那」呢啲侮辱華人嘅字句侮辱人絕對唔係小事,上年梁頌恆、游蕙禎喺立法會宣誓時用「支那」侮辱全球華人,幾乎引起全世界華人譴責;而家周竪峰仲咁得戚喺Facebook話中國人唔少「卑賤醜陋」,擺明就係用「另一方式」繼續侮辱中國人!廣男就覺得,周竪峰好應該畀公眾一個交代,如果真係咁有膽量,就唔該唔好再做鍵盤戰士,大大方方行出嚟話:「係呀,我係辱華喎!」一方面喺學生紀律委員會就「反省」、一方面又繼續辱華,呢班本土派大學生真「小家」!

原圖:RTHK

評論