【妙語連珠】「阿叻」陳百祥寸爆陳淑莊:「佢哋乜嘢都話唔啱,佢哋為反而反」
【妙語連珠】「阿叻」陳百祥寸爆陳淑莊:「佢哋乜嘢都話唔啱,佢哋為反而反」

土地大辯論已展開,不過非建制派卻無心討論,要麼針對粉嶺高爾夫球場草地大造文章,要麼提出軍營土地起屋此等荒謬建議,肆意製造矛盾。今午藝人「阿叻」陳百祥和公民黨立法會議員陳淑莊出席一個港台一個節目時隔空駁火,陳淑莊的固執和咄逼人的謬論,惹得陳百祥也忍不住對她「發火」。當陳淑莊企圖嘲笑陳百祥不熟書掛住遊埠時,陳百祥則馬上回以一句:「我日日都係度,我睇到晒你哋立法會,點樣拖政府後腳」。當陳百祥質疑他們阻撓高鐵啟用,陳淑莊就無賴地冷笑說:「吓,高鐵我哋停?宜家它佢出軌、佢甩碌,佢自己要停咋。」幸災樂禍心態表露無遺。

 

「阿叻」在節目中又形容「公民黨出名拖政府後腳」,結果引來陳淑莊不時黑面拒絕回應。雖然「阿叻」在節目中提出粉嶺高爾夫球場草地以外的多個建議,但他就直言,非建制派肯定會反對,「佢哋一定話唔啱,佢哋為反而反」。「阿叻」接著又說,非建制派不是正常看待事情,而是把什麼都當作不對,「一地兩檢又不啱嘅,一地兩檢嗰關口,都做咗十年八年

一啲問題都無,佢哋都話唔得,所以(港鐵主席)馬時亨都話佢哋阻住地球轉。」


「阿叻」一言一語,引發網民廣泛共鳴,令有關片段在網上成為今晚最熱傳影片。


原圖:香港電台視點31截圖

 

評論