【KO「獨」女鄺頌晴】陳健波:年輕人唔想亦唔敢面對內地已經越做越好、爬緊香港頭呢個事實
【KO「獨」女鄺頌晴】陳健波:年輕人唔想亦唔敢面對內地已經越做越好、爬緊香港頭呢個事實

港獨組織「鍵盤戰線」發言人鄺頌晴日前出席《國歌法》公聽會時,否認自己是中國人,更指說「我們都是中國人」這句話「難聽過粗口」。立法會議員陳健波就在個人facebook上載短片,回應鄺的言論:「即使你不斷講自己唔係中國人,都唔會改變你係中國人嘅事實。」他又說,「香港已經回歸祖國,國家的問題,我們一起解決。」


陳健波表示:「你拎住香港特區護照,你就係中國人,無可能內地好,你就認係中國人,內地唔好,你就唔認。」他又指,現今年輕人被媒體「洗腦」,只集中報道內地不好的一面,事實上內地都有好的一面;年輕人不想亦不敢面對內地已經越做越好,甚至超越香港這個事實。


陳健波又認為,香港年輕人不承認是中國人,亦跟香港教育出現問題有關:「香港老師點教學生?是否報憂不報喜?有無自己回內地睇過?」


原圖:文匯報、立法會片段

評論