教育局累死學生
教育局累死學生

我上禮拜聽到最唔開心的消息,唔係高鐵超支幾多錢,而係教育局夠膽死公然廢咗教學語言政策,話英文水平唔達標的英文中學,可以由得佢乜都唔使做,學生入去,老師自自然然識用英文教,呢個咩教育局?有咩理由可以咁樣對學生,學生英文未掂入到哎呀英文班,堂堂發夢,雲遊太空,愈來愈無興趣返學、上堂。教育局無腰骨、無魄力、無膊頭,令到幾多學生無咗學習興趣。唔講理念、唔講規矩的教育局,憑咩掌管香港教育?

報章引述教育局宣布︰「現行教學語言微調政策定斷學校中一至中三開英文班的數目,班數主要視乎學生能力,若中一每班有八成五學生屬全港成績前列四成,就可成為英文班。

教育局完成微調教學語言後首個檢討,消息指,不達標而須一六學年落車的全開英文班學校達三十二所,佔全開英文班中學三分之一。」呢個係我聽過最無承擔、無稽的決策,2003年檢討中學教學語言及中一派位機制,一班真正對教育有心、有理念的人聚首,花18個月時間研究,經過200多場家長、教育界簡介會,嘔心瀝血,背脊受咗唔少箭,堅持提出一套真正為學生學語言的機制,希望學生「母語教學、學好英文」。直至前教育局長孫公就政治解決教育問題,美其名都叫微調,實質是放任學校亂用英文教,但總算有個譜;今日的局長,改個名包裝都廢事,直頭赤裸裸咁取消教學語言政策,因為唔敢得罪人,任得學校掛羊頭賣狗肉。

呢個教育局只講和諧唔講學生福祉,一切以和為貴,真正教育有心人自然心裡有數。中文中學聯會發聲明向教育局發炮,「倉卒修改教學語言微調政策,深表失望,新公布的教學語言政策與過去教育局所依據的學理背道而馳,有違專業;學生未能以適切語文學習,其利益必受損害」中中聯會講咗我心裡的話,我想再強調一次,所有教育政策,目標只有一個,就是對學生好,其他政治、學校利益、學校名譽、個人榮耀等等,都唔應該排在學生福祉之前,絕對唔能夠退半步。

睇完全篇,或者你會問做乜全篇都用廣東話來寫?因為只有母語才能講出我心中有幾火,對呢個教育局有幾失望。

原文轉載自《am730》2015年7月8日

原圖:takungpao

 

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)

評論