冷泡靚茶
冷泡靚茶

本文作者為郭偉强/立法會議員

 

每逢佳節都有時令食品,剛過去的中秋,月餅、沙田柚、楊桃、水晶梨、芋頭等甚為吸引。飽餐過後,如何消滯解膩?除了配上消滯清潤的菊普外,小朋友配鮮榨果汁,相信對識飲識食的港人嚟講,絕對唔係一件新鮮事。

 

 

 

但係打工仔每日奔波忙碌,放工時天未黑晒已是萬幸,唔好彩的可能要加班無補水,連食飯都變為奢侈,仲邊有時間慢慢泡茶呢。

 

 

 

彈性上班安排同超時要有合理「補水」,呢兩樣我哋幾時都希望盡快為打工仔爭取立法保障。但今日筆者就先同各位分享一個既省時,又方便嘅新式沖茶法「冷泡茶」,為打工仔充一充電,醒一醒神,繼續迎難而上。

 

 

 

其實製法好簡單,根據個人口味,花茶、紅茶或綠茶都得,將小量茶葉放入茶袋,直接放在水瓶中加入滿滿的凍滾水,然後放入雪櫃冷泡。

 

 

 

等冷泡茶喺雪櫃浸一晚,利用低溫減緩茶入面嘅咖啡因釋出,等茶葉可以充分展開,令茶色、香氣同味道得以完全釋放。翌朝就已經有一杯醒神靚茶飲,夜晚放工返屋企又可以即飲,仲唔怕小朋友飲熱茶淥親??,一舉兩得。

 

 

 

雖然冷泡茶未必適合體質虛寒如怕凍、手腳冰冷人士飲用,但將茶倒出回溫至室溫同樣可以。冷飲熱飲都能品味茶香,正如爭取勞工權益,須軟硬兼施,包括社區倡議及議會加壓。只要立場一致,條條大路通羅馬,與工人站在一起,從員工的角度出發與資方達至共識,締造雙贏局面,熱茶冷茶其實一樣可口。

 

 

 

原文轉載自《都市日報》 2017年10月6日

 

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)

評論

你可能感興趣