年薪數百萬的大學校長「無作為」?
年薪數百萬的大學校長「無作為」?

呢排黑暴行動蔓延到各間大學,各大學校長嘅一舉一動都成為全城關注;廣男今日就喺《生果報》(為《壹週刊》)見到一個報道,唔單止列出咗各大學校長嘅人工,年薪最高嘅係城大校長郭位,有成750-765萬年薪,最低嘅係嶺大校長鄭國漢,但都有465 - 480萬,仲話校長嘅人工水平同「撐學生」程度成反比。不過廣男就覺得兩者根本無關係,只係《生果報》「搵故仔」,但係大家都應該諗吓,呢班年薪幾百萬嘅校長,佢哋嘅問題係唔「幫」啲學生,定係無企出嚟對抗過黑暴呢?

 

各大學校長都不願譴責暴徒

 

廣男睇返資料,各大學校長對黑暴行動回應不一,其中中大校長段崇智就「經典」啦,率先向學生屈服,發公開信要求特首跟進「警暴」;科大校長史維亦就周梓樂墮樓事件表態,仲喺無實質證據之下,就發信質疑警方阻礙救援,仲要求搞「獨立調查」;而港大校長張翔就雖然話反對一切暴力,但係又推措施支援涉犯事學生;而其他校長就相對沉默,都係講希望學生遠離暴力,不認同暴力之類的說話。簡單嚟講,唔理佢哋願唔願意「撐學生」都好,唯一肯定嘅係佢哋都唔願意譴責暴徒!

 

不稱職的大學校長

 

其實黑暴行動都已經持續咗五個幾月,但係各大學校長都好似好「怕事」咁樣,一係就好似段崇智、史維咁,畀學生「圍攻」、威脅多幾次就屈服,聽晒學生講,支援涉犯事學生或者譴責「警暴」;一係就「空泛地」譴責一切暴力,但係身為大學校長,係教育工作者,喺社會極具影響力,無論係為咗香港社會、學生著想,都應該挺身而出,強烈譴責暴徒暴力,同學生講清楚,違法嘅後果有幾嚴重,依家呢班大學校長,確實係令人有啲失望。

 

廣男覺得香港社會已經去到好危急嘅情況,社會氣氛異常緊急,就算近期暴力示威好似暫時停左落嚟,但黑暴行動隨時重燃。大家可以留意一點,區選結果令個別政客、反政府人士有一種選民支持「暴力」嘅錯覺,如果喺呢個時候啲大學校長仲係「不作為」或者偏幫涉事學生,咁下一波行動,大學生肯定唔會「缺席」!


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

130
嬲爆
61
超無奈
70
無意見
你可能感興趣