【又想玩嘢?】議辦放足19日假 「被開年」?陳梓維死撐:員工可提前返工!
【又想玩嘢?】議辦放足19日假 「被開年」?陳梓維死撐:員工可提前返工!

今日(15日)是年初四,亦是農曆新年假期最後一日,相信不少打工仔之後放工都難免「初四咁嘅樣」。不過油尖旺區議員陳梓維就有排都未開工,還可以放假到「正月十八」,即下個月1日才啟市,足足放足19日假。

陳梓維上周三(10日)於社交網站發貼,宣布辦事處收爐,祝街坊新年快樂、身體健康等,並指辦事處會於3月1日才對外開放,隨即被網民圍插「開年」。他今日就事件更新貼文,辯稱指文中所用的詞彙用得不正確,並指下月1日的期限是他批准助理可以放到當日,助理只需要通知他就可以選擇提前返工,或者在家工作!


陳梓維續指初一至初三需要放假拜年,要等到初四才可以回覆街坊,更強強調辦事處不開放不等於「唔做嘢」,仲語帶挑釁稱「如果大家仲係唔明嘅話,歡迎大家預約時間,上來我辦事請慢慢解釋俾你聽。」 


不過網民就不太受落,紛紛在該貼文下留言鬧爆,有人就揶揄他之前接到街坊求助後通知對家幫手一事,話「乜都揾對家嘅話,你年十八開唔開工都得」、亦有人批評指「白𢭃人工」、「你做區議員居然有假放?唔放到任期結束?」


圖片來源:陳梓維facebook圖片


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

9
好正
1
心心眼
16
好好笑
1
令人傷心
9
嬲爆

評論

  • +85262****67
    +85262****67
    3年前
    1 回應 檢舉
    人工就你逗,嘢又做唔到,跟本就係切頭切尾嘅廢柴,有無你都無乜所謂,跟本就無存在價值:smirk::smirk::smirk:

    沒有更多評論

    沒有更多評論