【令人振奮】建制再贏漂亮一仗!「佳曉人」植潔鈴高票勝出東區補選
【令人振奮】建制再贏漂亮一仗!「佳曉人」植潔鈴高票勝出東區補選

東區區議會佳曉選區補選結果今晨揭盅,結果,獲建制陣營跨黨派一致支持、代表民建聯和工聯會出戰的「佳曉人」植潔鈴以2268票高票勝出。


當選的植潔鈴表示,進入議會後,定必履行承諾,做實事、拼民生,以回饋大家的支持。「今日我可以當選議員,我要多謝支持建制派嘅每一位朋友、我團隊嘅每一個人、義工同家人朋友。由我決定從政,決定參選,我真心好感謝我嘅家人對我既諒解,我嘅團隊對我嘅支持,最重要既係市民對我嘅信任。係呢度,我想感謝另外兩位參選人,佢哋畀咗選民一個選擇,也令市民對社區嘅未來有所思考。我上任第一件事,會先處理呢幾個月收到嘅個案、地區議題、政策倡議嘅意見,積極跟進。同時,我也會審視每一個政綱,期望係短短嘅一年多任期內有所進展,贏取更多市民嘅支持。」


另外兩名候選人,報稱獨立民生派的陳真真獲得707票,報稱民主派的李鳳琼就有1302票。這次補選共有4307人投票,投票率為49.35%,較2015年區議會選舉總投票人數的3966人多。這次補選是填補林翠蓮去年底病逝後留下的空缺。


評論