【短片】【笑聞一分鐘】出席「民主峰會」3分鐘 「漢奸」羅冠聰亂吹發噏風!

大家知唔知現代漢奸咩樣,咪就係羅冠聰咁樣咯。《港區國安法》通緝犯羅冠聰,早前大鑼大鼓咁宣傳自己受邀出席美國牽頭搞嘅所謂「民主峰會」,結果尋晚舉行時,佢只得3分鐘嘅視像發言時間,仲被夾喺兩個討論環節嘅間場發言。即係話,俾大家3分鐘去廁所,呢3分鐘先播羅冠聰喎。再睇仔細啲,當YouTube直播羅冠聰發言時,只得131人喺度睇緊。羅冠聰以為自己好巴閉?其實只係一隻跳梁小丑啫。


3分鐘一講完,羅冠聰用豬骨搭夠,繼續在個人社交網站直播咗十幾分鐘,係咁吹自己幾咁俾心機準備發言,呢次又係幾珍貴嘅機會,而實際上佢嘅發言就係一堆空洞嘅抹黑啫。仲有幾點好值得懷疑,既然係視像出席,遠在英國嘅羅冠聰,使咩特登飛去美國?唔通背後仲有其他不可告人嘅動作?


仲有仲有,一個一事無成,淨係周圍跑唱衰香港嘅通緝犯,邊度來嘅機票錢及生活費呢?佢背後嘅米飯班主又係邊個?呢個人好有問題喎。講到尾,羅冠聰就係一個被通緝嘅重犯,連返嚟香港承擔責任都唔敢,何德何能喺國際上代表香港?算吧啦!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

32
好正
2
心心眼
11
好好笑
1
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85290****11
      +85290****11
      2年前
      0 回應 檢舉
      一隻被香港通輯的犯人,卻被美国委任在民主峰會劇埸代表香港去發言, 鬧劇一埸。
      • 龍:dragon:的傳人
        龍:dragon:的傳人
        2年前
        0 回應 檢舉
        漢奸耐不耐出鏡見到就憎:rage::rage:

        沒有更多評論

        沒有更多評論