【短片】【笑聞一分鐘】前區議員文念志放監做紥鐵、網民當頭棒喝:好過搞暴亂!

//文念志嘅例子話俾大家知,坐監唔會令你人生更精彩。//



花生價格指數又急升喇!因非法集結等罪,俾法庭判坐監3個月嘅攬炒派議員,大埔前區議員文念志放監喇,佢因為坐監前辭咗區議員一職,已經冇咗份幾萬蚊嘅工,返出嚟會做乜呢?噚日佢就喺Facebook披露去向,從操故業做番紮鐵工人,話「做隻專心搵錢嘅港豬」咁話,又話日後終於唔使怕精神上攰,因為「肉體更攰」。
 
文念志喺篇帖文度,表面上好似幾積極嘅,嘩!嘩!嘩!講到好爸閉,話要「以不屈不撓既精神去生活同工作」。不過,全文最精彩嘅係,提到其他辭職或被DQ嘅攬炒派議員,人人都有不同嘅發展,有啲人在外地,有啲搞小生意,有啲做番以前正職,而佢呢………「我只係用最污糟嘅手賺最乾淨嘅錢」。隔住個電腦屏幕,都聞到陣陣酸味啦!咁又難怪既,一班「手足」原本講好咗齊上齊落,點不知而家得番自己一個拎住支鐵,你話係咪嬲嬲豬呀?

試過鐵窗風味嘅佢,今時今日拎番支鐵,相信心頭都好有滋味。不過紥鐵話晒都係建設社會,點都好過搞破壞。有網民話,做地盤都可以貢獻社會,唔好做黑議員破壞社會,算唔算改邪歸正?又有網民講做紮鐵好,起碼「實實在在」工作,不是搞「暴亂」,壞腦筋,可以的話,就介紹埋鄺俊宇,他負擔大要供豪宅。

文念志其實仲有單案在身,涉嫌阻差辦公,如果入罪,想拎番枝鐵做紥鐵都係咁先囉!不過,話時話,天有眼嘅,搞亂香港破壞法治,當然要付出代價啦!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
好正
2
心心眼
8
好好笑
0
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    good
    • 龍的傳人
      龍的傳人
      2年前
      0 回應 檢舉
      辛苦揾錢舒服多,好過偷呃拐騙黃人曱甴。
      • 一個人
        一個人
        2年前
        0 回應 檢舉
        佢都知以前曾經賺過污糟錢呢~哈哈,鬼拍後尾枕

        沒有更多評論

        沒有更多評論