【短片】【笑聞一分鐘】曾健超被DQ仲想反抗?死撐話要「鬥長命」?

//好心曾健超被DQ後就好好反省,依家仲死不悔改,係咪想玩對抗、繼續搞搞震先?//


真係熱烈地彈琴熱烈地唱,近排小鳳姐真係好忙,所謂喜事真係一單接一單,九龍區區議員喺上禮拜五(24日)宣誓,除咗曾張貼「藍絲與狗」告示嘅李文浩拒宣誓被DQ外,政府日前就宣布有10名區議員宣誓無效,即時取消議席,包括涉35+初選案嘅涂謹申及劉偉聰,以及民主黨副主席梁翊婷、7警案主角曾健超等。


不過曾健超喺消息公布後,隨即就喺佢個人社交專頁,以歌詞咩咩咩「鬥命長,多出街」、「信未來,死不去,仍舊有你我戰鬥的生趣」作為告別感言,另附上圖片寫有「後會有期」四字,仲話「曲終,不等於人散」喎,似乎暗有所指,唔知係咪對被DQ唔多滿意呢?


嘩嘩嘩,其實曾健超當初做好區議員本分咪冇事囉,如果唔係佢自己搞搞震,去年借出議員辦事處搞違規初選嘅票站,鼓勵初選勝出者當選後,無差別否決政府議案,實行攬炒,今時今日曾健超被DQ,你話呢啲係咪佢咎由自取呢?仲想「後會有期」?唔係化!好行夾唔送啦!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

22
好正
6
心心眼
21
好好笑
2
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    Good
    • 你的光榮,我的榮耀
      你的光榮,我的榮耀
      2年前
      0 回應 檢舉
      革除社工牌
      • acp4711@yahoo.com.hk
        acp4711@yahoo.com.hk
        2年前
        0 回應 檢舉
        good

        沒有更多評論

        沒有更多評論