【短片】【笑聞一分鐘】煽動仇警人神共憤!李文浩口出狂言博拉?

//奉勸呢位李文浩,多行不義必自斃,缺乜嘢都唔好缺德。畢竟等你一朝落難,人哋可能都會咁對你嘅~// 


咩叫人無恥,便無敵。講嘅就係臭名昭著嘅深水埗前區議員李文浩。水警總區女高級督察林婉儀執勤時不幸殉職,李文浩竟然超冷血咁撲出嚟抽水!佢哋言論立即引起群情湧湧,有市民及團體表示已經向警務處舉報,鬧爆李文浩煽動仇警言論,涉嫌違反國安法。不過李文浩完全唔知死,仲好囂張咁話過去都被舉報過好多次,但至今都未被捕,唔係因為對方欠缺法律常識,就係警察俾佢逍遙法外喎。


數返呢個李文浩嘅黑歷史一大堆,曾經喺辦事處門上張貼「藍絲與狗不得內進」告示,又講過咩咩咩「國際間中國人三隻字嘅聲譽等同過街老鼠」。早前政府安排區議員宣誓,佢又牙斬斬咁拒絕,直接喪失區議員資格。依家又喺度挑機,話「一封律師信都收唔到,警方都冇搵過我」。嘩,一個前區議員咁嘅質素,真係好失禮囉。


不過都要奉勸呢位李文浩,多行不義必自斃,缺乜嘢都唔好缺德。畢竟等你一朝落難,人哋可能都會咁對你嘅。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

21
好正
7
心心眼
6
好好笑
4
令人傷心
13
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    Good
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      因坐牢只是沒有自由,但不會使人悔過,只有[痛] ,才能使他們怕!
      • acp4711@yahoo.com.hk
        acp4711@yahoo.com.hk
        2年前
        0 回應 檢舉
        good

        沒有更多評論

        沒有更多評論