【短片】【笑聞一分鐘】發夢都掛住亂港日子?許智峯身處澳洲不忘抽水?
//許智峯喺澳洲高床軟枕,日日發夢都掛住過去「打橫行」日子,難為獄中班手足啦!//

有花生食有花生食!著草去咗澳洲大半年嘅立法會前議員許智峯,不甘寂寞嘅老毛病又發作喇!佢喺fb發帖文話咩咩咩發咗個夢,喺夢入面佢同以前嘅議員同事、一齊上街嘅社運朋友、黨友等等,喺一間港式餐廳好輕鬆咁聚首一堂云云。


佢仲話開始懷念以前平安嘅日子添~喂!許智峯,你瞓醒未呀?喺澳洲高床軟枕日日發夢,走咗佬仲喺度刷存在感呀!


嗱嗱嗱~許智峯又話瞓醒後收到個著草去英國嘅弟兄,傳黎嘅短訊,話支聯會相關人士被控告顛覆國家政權罪喎。許智峯早前喺帖文不忘抽水話,咩咩咩應承大家,一定會奮鬥落去喎,許智峯你喺澳洲梗係講咩都得㗎啦,又唔見你話返香港陪啲手足!

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

16
好正
2
心心眼
17
好好笑
2
令人傷心
15
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    不如招喚你d手足全部走去澳洲生活,「獨樂樂,不如眾樂樂」咁先叫兄弟,你之前向你d手足承諾過乜,你要對现呀!
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龍的傳人
        龍的傳人
        2年前
        0 回應 檢舉
        做咗衰嘢找藉口潛逃,身為過氣垃圾已完冇吉士,盤算係你面前,回港必須埋單找數。

        沒有更多評論

        沒有更多評論