【短片】【笑聞一分鐘】一句「契弟」白鴿黨內「互片」 蘇逸恒唔肯對號入座?

白鴿黨內訌風波又有花生食!是咁的,早前暗串民主黨副主席李永達著草去英國,係「叫人衝、自己鬆」嘅黨中委蘇逸恒,俾正喺還押嘅黨友尹兆堅鬧爆。尹兆堅不點名炮轟有人係「契弟」,講得咁難聽,蘇逸恒有無面啊?喺尋日一個民主黨記者會上,蘇逸恒被問到呢件事,一路閃閃避避唔回應,到記者會完場後終於忍唔住出聲,但就話「冇咩特別,尹兆堅都唔係話緊我」喎。


其實成件事嘅起因,係立法會選舉12月就要舉行,不過民主黨內部對於係咪參選仲未有共識。呢個關鍵時刻,副主席李永達竟然靜雞雞拋低老婆及黨友,著草去英國,搞到「主選派」嘅蘇逸恒出帖暗串。不過蘇逸恒除咗被尹兆堅鬧「契弟」、「機會主義者」之外,仲被還押緊嘅林卓廷話,係「絕少數人擁抱『完善』後嘅選舉制度謀上位」喎。


學網民話齋,《港區國安法》及完善選舉制度真係一面照妖鏡,只係參唔參選及一句「契弟」,就搞到白鴿黨不停內鬥,家不成家。之後仲有幾多花生?大家慢慢睇喇。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

11
好正
3
心心眼
15
好好笑
3
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    good

    沒有更多評論

    沒有更多評論