【短片】【笑聞一分鐘】叻唔切!爆教協兩周前已搬家、黃碧雲又變「豬隊友」?

泛民政客邊個係最強「豬隊友」?黃碧雲認第二冇人敢認第一。是咁的,教協尋日召開特別大會,以大比數通過修改會章,降低解散門欄。身為教協理事會成員之一嘅立法會前議員黃碧雲,夜晚就即刻「跟車」發帖文表示痛心,不過文中竟然透露,原來教協會員過去兩星期就以最快嘅速度,將旺角及銅鑼灣會所福利部嘅所有貨品搬走晒,連掛鉤都一件不留,好似「螞蟻搬家」。佢仲話,咁樣可以減省職員清理物資壓力,大家都要記一功喎。


哇哇哇,教協喺尋日先開會通過改會章,點解教協會員可以喺兩星期前未卜先知,咁確定可以通過降低解散門檻嘅決定,就一早pack好晒啲家當準備收檔?係咪所謂嘅會員投票,其實都係呃人嘅假民主啊?仲有仲有,教協究竟有咩咁驚,要以「最快速度」清走物資?好令人懷疑喎,你話黃碧雲係咪講多錯多呢?


不過黃碧雲賣隊友都唔係第一次,早前涂謹申及朱凱廸為「12港人案」發聲博眼球,黃碧雲偏偏出嚟「助攻」,話民主派如果唔做議員,邊個幫到佢哋?即係曝露咗佢哋搞咁多嘢,都係為延任嘅真正企圖囉。最後黃碧雲被黃之鋒一班同路人鬧到要刪post兼道歉。泛民有咁嘅「負資產」隊友,真係好頭痕。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

42
好正
11
心心眼
33
好好笑
7
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    「不作死不會死」但作為一隻蠢豬,現眼報更快!獄中的浪漫才是你的歸宿。
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龙的傳人
        龙的傳人
        2年前
        1 回應 檢舉
        黄碧云反中乱港~塗毒青年人~快抓狱才对得起市民

        沒有更多評論

        沒有更多評論