【短片】【笑聞一分鐘】李永達「著草」白鴿黨爆內訌、尹兆堅扯火鬧黨友「契弟」?

//李永達「著草」搞到白鴿黨內訌,真係花生味十足,唔知呢個火頭會唔會越燒越多呢~//

 

有花生食、有花生食啊!白鴿黨副主席李永達日前被揭撇低老婆著草去英國,該黨中委蘇逸恒其後喺FB發文稱「叫人衝,自己鬆」,似表達不滿,不過內訌事件再有新發展!因參與涉違國安法泛民初選而正還押嘅尹兆堅,噚日有人喺其FB發貼,話咩咩咩唔知李永達面對乜嘢狀況或威脅,但就不點名開火鬧爆嗰名黨友係「契弟」喎。

 

咁都未止呀,尹兆堅越鬧越激,大爆呢位黨友係「機會主義者」,非但「半年無為個黨分憂」,仲「結黨結派鑿沉船、拖後腳」、仲話唔開名同爆粗已好克制,仲hashtag「黨到底有幾個副主席」,似乎暗有所指,火頭可能越燒越多啵。睇返民主黨架構表,有兩個副主席,另一位就係觀塘區議員嘅梁翊婷。

  

嗱嗱嗱,其實人哋都係講事實,尹兆堅咁大反應,唔知係咪因為尹兆堅之前有份請李永達出山,諗住穩住白鴿黨軍心,點知轉個頭李永達就急急腳走佬,搞到尹兆堅好無面,所以先至出嚟護短呢?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

17
好正
4
心心眼
19
好好笑
1
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      儍仔 vs 仆街

      沒有更多評論

      沒有更多評論

      你可能感興趣