【短片】【笑聞一分鐘】港大學生會評議會變相停學、搞出「大頭佛」先話俾心機讀書?

//早知今日何必當初呢,學生本份係讀書,如果當日佢哋唔係借校園搞政治,就唔會有咁嘅後果,好好反省喇//

 

做錯事冇後果?梗係唔係啦,港大學生會評議會就有辦你睇嘞,佢哋上月通過悼念在7月1日用刀刺傷警員「孤狼」嘅議案,搞出個大頭佛,港大校方繼早前唔承認學生會及要佢哋「執包袱」退出學生會大樓之後,港大校委會噚日再出手,宣布當日有份參與會議嘅學生,全部禁止入校同使用大學設施同服務,直至另行通告為止,變相「停學」!


嗱嗱嗱,港大一出招,涉事學生當堂嚇到鼻哥窿都冇肉,有港大學生會評議會成員仲向傳媒呻可憐,話咩咩咩大部分成員原本希望盡快平息事件,「真係冇諗過學校會咁做,依家連專心讀書都唔俾」喎。

 

嘩嘩嘩,如果呢班涉事港大生一早咁做,就唔會有咁嘅後果囉,當日借校園搞政治係威係勢嘅,依家先至話驚冇書讀會唔會太遲呢?同埋係咪真心悔改呢?呢班學生真係要好好反省吓喇!

 

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

47
好正
5
心心眼
15
好好笑
3
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    相信這班低頭一族的大學生經過一輪爭(出)位才能出鏡,以增加個人政治上認同和利益,但 …… 後生仔(女)始終係後生仔(女),原來係爭去撞牆~不作為,不會死。真係「型」到死!
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      相信這班低頭一族的大學生經過一輪爭(出)位出才能鏡,以增加個人政治上認同和利益,但 …… 後生仔(女)始終係後生仔(女),原來係爭去撞牆~不作為,不會死。真係「型」到死!
      • 你的光榮,我的榮耀
        你的光榮,我的榮耀
        2年前
        0 回應 檢舉
        唔駛讀,提早出校:rolling_on_the_floor_laughing:

        沒有更多評論

        沒有更多評論

        你可能感興趣