【短片】【笑聞一分鐘】被指離棄「手足」偕妻著草、劉家衡扮窮博同情為課金?

//又話齊上齊落嘅,原來得個講字!劉家衡仲話自己同佢老婆「滅時潘」冇夾帶私逃,大家又點睇呢?//




攬炒派成日講「齊上齊落」喎,當有事就即刻走夾唔抖,話口未完,又多一個著草外國。是咁的,曾經喺聯合辦事處外張貼「藍絲與狗不得內進」告示嘅劉家衡,喺星期日就辭任深水埗區議員。佢老婆、KOL「搣時潘」(潘書韻)日前未有就襲擊案出庭應訊被通緝,被指靠眾籌俾律師費,之後兩人前後腳喺社交網站上承認已咩咩咩「流亡海外」,更有懷疑係前議員助理鬧爆兩人,拋棄為佢哋賣命嘅同案議助「手足」兼拖糧,花生味十足!


嗱嗱嗱,劉家衡昨晚深夜就現身解畫,懶正義咁話咩咩咩無法提早告知「流亡」消息,係因為安全理由,唔想搞到有人被扣上協助潛逃罪,又話自己咩咩咩為準時向員工出糧,仲差唔多使晒全副儲蓄。之後佢又否認夾帶私逃,話早前眾籌所得款項都唔夠俾半小時律師費,最後話自己著草係忍痛放低香港嘅一切,但因為無法維持基本生計,暫時只可依賴眾籌維生喎。


嘩嘩嘩,一句到尾,劉家衡講咁耐都係想博同情,為咗搲課金啫,連網民都唔多受落!有網民就斥:「好心你地咁後生有手有腳自己返工搵錢啦,大把人英文都唔識句,過咗去都冇好似你地咁乞!」,另有網民則指:「啲錢去咗邊自己心知肚明,臨走仲想掠多筆,過街老鼠!」亦有網民怒轟劉家衡兩夫婦拋棄手足行為,「叫人衝,自己鬆」;「咁小事你就流亡唔好玩啦,不如你話自己身有屎,怕坐監好過,現在手足又唔理,話走就走!」

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

23
好正
7
心心眼
15
好好笑
6
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    破烂妓女王云章进泳池!
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      配劇真一絕!
      • 栢森
        栢森
        2年前
        0 回應 檢舉
        齊上齊落只係一個笑話~:laughing:

        沒有更多評論

        沒有更多評論

        你可能感興趣