【短片】【笑聞一分鐘】林卓廷知衰唔告一哥、何俊仁搵藉口九唔搭八?

//一時大聲夾惡因為7.21事件要告一哥,一時又話自己「心力交瘁」唔告。林卓廷究竟點解反口覆舌,大家估下?//


咩叫「有頭威冇尾陣」,講嘅咪就係林卓廷囉。呢位民主黨前立法會議員,前年喺7.21事件時出現喺元朗地鐵站現場,受傷之後就大聲夾惡咁要民事控告警務處處長鄧炳強。唔單止申請咗612基金,仲請來民主黨前主席何俊仁等一班律師團隊幫手打官司,原本以為佢要搞幾咁大龍鳳出嚟,結果尋日仲還押嘅林卓廷突然通過民主黨發聲,話自己又唔告一哥囉喎。

 

民主黨中委莊榮輝話,「他(林卓廷)自己自由無期,加上考慮到香港最近的政治和法治狀況,實在難以繼續漫長和複雜的訴訟」。


至於林卓廷點解痛下決心,放棄告一哥,民主黨前主席何俊仁就幫佢講咗一大堆九唔搭八嘅理由。何俊仁話,「林卓廷百分之一百不是受政治壓力,當時他曾經講過一句說話,『你們不用擔心,有什麼事我包底』,我真的不知他包不包到底」,何俊仁仲話,「因為被告是警務處處長,他一定會傾全力,傾洪荒之力來答辯。」

 

哇哇哇,係你哋亂搞一通要告一哥,如果到法庭,人哋梗係要努力自證清白喇,有咩問題啫?何俊仁仲話,過去搜集咗好多證據,有合理勝算機會,但擔心如果敗訴要支付嘅訟費實在太貴,因此林卓廷希望將612基金騰出來嘅錢幫其他人喎。咪住先,既然咁自信自己有理,點解又擔心敗訴嘅?你哋個612基金前前後後籌款2億幾元,最新結餘只剩142萬,仲被質疑資金來源。林卓廷係咪擔心「小金庫」隨時乾塘先決定撤銷控告啊?仲有仲有,何俊仁話林卓廷多案喺身,心力交瘁,已經失去信心​。唔係掛,你哋班喺監倉嘅手足講到踎監幾健康,幾精彩,點會心力交瘁啫?講到尾,究竟林卓廷點解知衰唔告一哥,大家自己諗喇。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
3
心心眼
9
好好笑
1
令人傷心
1
嬲爆

評論