【笑聞一分鐘】政府度橋穩樓價 長實樓神讚「做到野」!

梁振英上場咁耐,有份報紙就成日話樓價升到巴巴聲,鬧CY政府「做唔到野」,哈,今次爽啦,由長實樓神講返句公道說話;長實執行董事趙國雄:「 (算不算政府推出辣招,其實是成功呢?)在行政角度來說,是成功的;其實特首都講過好多次,陳茂波都講過好多次,短期供應未立即可以改善到的時候,一定要穩住個樓價,等佢唔會再繼續上升,咁樣在這方面來講,我覺得政府是做到的。嚴格來說,過去兩年事實上沒有太大的升幅及波動。」

聽到未呀?唔信就睇數據啦,連中原城市領先指數呀,都顯示樓價在CY上場到而家累積升了兩成半,但如果睇返DONALD那五年,嘩,升左八成八咁多架!喂,仲要呢屆政府不斷搵地起樓,呢樣野連長實樓神都好同意架!

趙國雄:「事實上現在整體土地供應,住宅方面土地供應,事實上是相當緊張,我地睇返張炳良局長所講,十年有四十八萬個單位,我覺得佢係盡緊最大的努力去搵地。其實都不是,政府一定計得到個數字出來,你又唔可以話佢做唔到,我睇得到過去兩三年,佢地講既野都是做得到,好似今年來講,一手樓供應都有一萬八千多個單位,那些都是做得到,大家都是盡力做緊事,我想我地俾多些支持,等佢地容易做得到!官員做的事,都是為整體市民的福祉,所以應該俾佢地多些支持,不要經常罵他們。」

嗱!盲撐梗係唔啱架嘞,但講道理,土地呢架野,梗係要政府繼續做多啲啦!學似趙國雄話齋,起樓唔同焗麵包,唔係幾個鐘就攪得掂,要成幾年時間先起到出來架嘛,唔該大家諗清楚,係點樣搵啲地出來,好過一味反反反啦!

評論