【笑聞一分鐘】戴耀廷擺明「CALL行馬」公民抗命 煽動罪就死都唔肯認?

嗱嗱嗱!咪因為戴耀廷呢句咩啟動呀,搞到成個香港79日「立立亂」囉!點知佢今日仲喺電台講啲風涼話呀,陳健民話,有唔少人已有清晰意向要參選,因為好想將建制派踢走,就算選唔到,都要帶番啲建議題出黎,暴露建制派嘅不足。

戴耀廷:「非法集結,我哋認咗啦!如果你話組織,我哋都應該會認嘅,但如果話我哋係煽動暴動,咁就肯定唔會認架喇!」

搞錯呀,聽到佢咁講,即刻著晒火啦,講到自己公民抗命會認罪,原來係咁樣揀啲罪來認嘅,下?咩咁都叫做「真抗命」咩?如果連犯咩罪都有得揀,係咪即刻飲完去找數都可以揀最低消費呀?講真,你係咪煽動,你係咪犯左呢條罪,你梗係可以唔認啦!不過,咪以為市民盲嘅先得架,你咪等法庭公正判決囉!如果你講唔認就無罪嘅,咁咪好無天理?

ANYWAY,從「佔中」三子自首,得幾十人一齊陪佢哋,再加上得200幾人喺金鐘佔領區等人拉呀,都好明顯睇得出,所謂公民抗命?都係「齋噏」嘅多,啲人真係會找晒成條數?真係發夢都無咁早囉!

 

評論