【笑聞一分鐘】李慧玲評論無事實根據 老總心有戚戚焉撰文致歉

咦咦,呢幅相,咁熟口熟面既,咪就係地政總署助理處長林嘉芬喺買地風波後,喺自己塊地耕田嗰陣被無綫獨家影到既片囉。不過呢件事,最後搞到啲新聞行家好唔開心呀。點解?咪就因為李慧玲第二日在自己節目中狂插無綫「維穩」、「造假」囉,仲話無綫搵左個實習記者去做騷,淪為宣傳工具咁話呀。嘩,造假新聞喎,好大既侮辱來嫁,睇到個個無綫記者好火滾,於是相繼在面書申冤,反擊李慧玲無的放矢既指控。
 
無綫班記者力撐實習記者,當天呢位實習記者山長水遠入到元朗,不怕天時暑熱,好主動咁踩入農地,見到有個人喺度耕緊田,仲以為係個女工,即刻走埋去做訪問,點知原來就係主角林嘉芬,即時攞返個SOUNDBITE,專業精神十分可嘉;點知好好地一件事,最後居然被人喺完全無證據下,演譯、誣陷為「造假新聞」,你話係咪「佛都有火」呀?聽講呢位實習記者之後好內疚,以為自己做錯事,於是無綫啲前任、現任記者都出哂來撐,完全有前因有後果嫁。
 
生果總編輯沙膽虹見群情洶湧,今日喺自己專欄主動講「心有戚戚焉」,要代表份報章,向呢位實習同學仔同埋無綫Say 聲Sorry,仲批評李小姐評論「冇事實根據」,就「連蛛絲馬跡都冇」,肯定係「臆測」多於「評論」。
 
嗱嗱嗱,沙膽虹喺篇文度,兩度提問「有無具體證據」,又話如果真係悉心安排,都唔搵實習記者去啦,換句話講,一方面窒緊李小姐無遵守到傳媒應有講事實的操守,另一方面亦似乎無採訪常識。李小姐,連總編輯都咁樣話你,唔該你自我反省一下啦。

評論

你可能感興趣