【笑聞一分鐘】答問會首次腰斬 泛民議員誓做「佔中」幫凶?

特首梁振英今朝出席立法會答問大會,點知一開會激進派議員黃毓民就大聲叫囂,唔夠一分鐘就畀主席曾鈺成趕出議事廳。其他激進派議員都爭住搶鏡,陳偉業向特首掟饅頭,梁國雄都想起手掟架,不過就畀保安員制止咗,至於陳志全表面斯文、內裡粗人,不停喺度叫囂,結果梗係全部畀人趕出去啦!點知畀人趕都唔知醜,梁國雄死都唔肯離場,仲怪立法會主席曾鈺成針對佢,仲衰過「小學雞」,做咗唔認、仲要死撐。曾主席冇晒計,最後好無奈咁被迫腰斬答問會囉。

梁振英喺答問會其實講得好啱,大家民主講咗好多,都要講吓文明,立法會搞成咁,真係失禮死人。

講到「佔中」,特首指出係「佔中」自己講明會違法,仲要癱瘓中環,警方咁又點會發「不反對通知書」呢?佢仲透露有商界人士憂心「佔中」既影響,研究民事索償參與「佔中」既人添!點知呢啲道理,事後竟然畀泛民刻意扭曲抹黑,話特首唔尊重法治呀、恐嚇呀咁;喂,你講咗要犯法,我話畀你聽犯法會畀人拉,咁都叫威嚇?呢個係咩世界呀?

呢啲咪歪理囉!議員搗亂議會,無做好份工,仲話人威嚇你,呢啲咪破壞行政立法關係之嘛!激進民主派議員搞事,溫和派例牌就做幫凶,今次仲幫手話特首打壓「佔中」,「佔中」肯定違法,而且一定係暴力,唔通特首又要鼓勵喇喎?點講都唔通啦,鼓勵人犯法,傻的嗎?呢班溫和派所做既,根本就係縱容暴力,事事斷章取義,希望佢哋盡早回頭是岸,盡快同激進派分手,做返個真正稱職既議員啦!

評論