議員叫價高 玩殘普選當做SHOW

立法會議員出訪上海之旅順利完成,建制、泛民議員都可以同中央官員直接溝通,總算係一個好開始。不過,部份泛民議員喺上海玩折返、玩離隊,仲周街派公民提名傳單添,可以話係玩嘢無極限。人哋基本法委員會主任李飛講到明「公民提名」唔合法,佢哋仲係話唔畀就「佔領中環」喎,咁想落實普選都幾難!情況就好似入去中菜館要食法國餐咁,幾有誠意都煮唔到畀你食啦,唔通真係拍戲變魔術咁簡單咩?整隻蔥油雞畀你,你硬係要食法國血鴨,仲慘過雞同鴨講,都唔知點「埋欄」,在情在理在法都唔啱數啦!

計我話,港大法律學者陳弘毅就講得啱喇,堅持流於理論既公民提名,可能純粹係「叫價」!咩係「叫價」呀?咪就係明知不切實際都堅持己見囉,明知違法,係都要逼港府同中央答應,你唔答應?「佔中」囉!拉倒囉!講就容易,但大家唔好唔記得,香港既民主要一步一步走出嚟,一人一票選特首係好多人既願望。

泛民議員當政改係一場戲,都冇理由逼全港700萬人做你觀眾架嘛,仲要愚弄部份人去「佔中」,搵香港市民做籌碼,會唔會過份咗呀?大家睇睇最近民調有65.6%受訪者「反佔中」、又有52.7%希望2017落實普選,就知民意係點啦,議員叫價高,有無考慮真係拉倒普選對唔對得住市民?又負唔負得起呢個歷史責任呢?奉勸泛民議員,做SHOW要有譜,見好就要收,最後搞衰咗普選,真係會成為千古罪人架!

評論

你可能感興趣