沒有《生果報》的世界
沒有《生果報》的世界

喺香港出版咗26年嘅《生果報》,因為報章董事、高層甚至公司本身涉嫌違反《港區國安法》,部分資金又被凍結,最快聽日就會停止運作。今日,囍雨睇到一單新聞,指有人透露《生果報》被凍結嘅資產只佔每月成本約四分一,而之前《壹傳媒》曾於五月發公告指,截至今年3月31日,該集團嘅現金結餘超過5億元。有消息指,《生果報》根本唔缺錢,所以《生果報》被斥責賣弄慘情,企圖博取外界同情。撇除《生果報》賣慘,囍雨反而開始諗,如果香港無《生果報》,媒體生態會唔會耳目一新、重回正軌呢?


利用謊言反中央


近日,唔同嘅媒體機構開始為《生果報》「埋單計數」,就如囍雨之前所講,我哋可以用「干政」、「假」同「淫」去計呢條數,例如《生果報》屢屢煽動市民上街,甚至不惜勾結外國勢力,叫外國嘅總統干預香港事務,係最明顯嘅「干政」例子。今日,囍雨反而想講講反修例期間發生過嘅事,等大家「重溫」下《生果報》如何喺反修例運動期間,全力煽動仇恨。


以「爆眼女」事件為例,依家大家都知道所謂「爆眼女」,原來根本就無爆眼,不過喺「爆眼女」受傷後,《生果報》就大大力疑似造假新聞,例如喺報道稱「據悉,少女傷勢嚴重,送院時受傷右眼因眼球及組織移位,右眼眶仿如留下一個洞,除眼球爆裂,右眼皮及淚管亦撕裂,在右眼下方的上頜骨整塊全碎」;多得《生果報》等媒體大力撥火甚至造假,「以眼還眼」等煽暴口號以至一系列抗爭行動,先得以「越演越烈」!


又例如,所謂「新屋嶺警員性侵被捕人士」一事,大家都知道係假嘅,甚至喺網上散播謊言嘅人都已經被判坐監,囍雨睇返前年嘅新聞,單單係一個月內,《生果報》就有「中大女生再揭警性暴力:有男被捕者於新屋嶺被輪姦及雞姦」、「倡新屋嶺性侵受害人求助 風雨蘭創辦人:起碼有個大picture」等新聞,呢啲新聞算係報道,定係配合撒謊者造假?


向謊言、淫褻說不


基於《生果報》嘅乖戾作風,如果《生果報》日內關閉,喺可見嘅將來,我哋至少唔會見到有媒體大力「干政」,叫人上街抗爭;唔會為咗政治目的「造假」;亦唔會因為想政府冧檔而叫外國干預香港事務。一個正常嘅媒體生態,應該係傳媒享有新聞自由,但不論媒體老闆嘅立場如何,都唔應該造假、誨淫誨盜,甚至違反法律。囍雨期待,沒有《生果報》嘅香港,再無年輕人被蠱惑,唔會走上違法達義之路,繼而自毁前程,這才是一個正常的香港!



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

20
好正
5
心心眼
2
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    资金冻结留言板╝╟

    沒有更多評論

    沒有更多評論