鄭松泰在擔心什麼?
鄭松泰在擔心什麼?

立法會三讀通過《2021年完善選舉制度(綜合修訂)條例草案》,簡單嚟講,相關立法就係不論係特首選舉以至立法會選舉,都會貫徹「愛國者治港」的精神,之前反對派「攬炒」立法會嘅情況,理論上唔會再出現,受惠嘅絕對係香港市民。不過,但凡係中央、政府嘅立法,當然會受到反對派嘅質疑;例如熱血公民立法會議員鄭松泰,就話參選立法會喺新制度下要喺選舉委員會「五大界別各獲兩張授權票,涉裙帶關係」、「亦可延伸腐敗」云云。借完善選舉制度講到可以「延伸腐敗」?到底鄭松泰係「想得太多」?定係佢自己「有所顧慮」?

 

如有腐敗 政府可執法

 

從本質上睇鄭松泰嘅「想法」,包括佢以工程界列明團體為例子,指界別由個人票變為團體票,當中有公司承接政府工程,若「以裙帶關係作選舉門檻,將造成龐大腐敗機制」云云。大家一定要搞清楚,鄭松泰所講嘅,係一個「可能性」,例如「制度改咗,有人有機會 … 」,但廣男必須講,就算係好完善嘅選舉制度,都可能會出現佢講嘅「腐敗」問題,隨舉一例,喺依家選舉制度下,如果有人要「走捷徑」,一樣可以鋌而走險。重點在於,香港嘅選舉相關法例能唔能夠去處理呢啲問題,而香港,勝在有ICAC,如果真係出現任何偏離公平選舉嘅問題,ICAC可以調查、執法,根本唔需要鄭松泰「操心」。

 

廣男做人比較多心思,見到鄭松泰憂慮日後「上品無寒門,下品無世族」,廣男就喺度諗,鄭松泰其實係咪擔心自己嘅議席多啲呢?例如鄭松泰之後點樣喺唔同界別攞授權票或者提名?又或者,熱血公民曾經標榜自己「本土」、「反共」,鄭松泰又過唔過到資格審查呢?

 

鄭松泰快點示忠吧!

 

立法會可容納反對派,大家都贊同呢一點,鄭松泰作為「博士級」人馬,廣男覺得佢與其下下搵「位」批評政府或中央嘅方案,不如佢認真諗下,點樣先可以令人信服鄭松泰係一個「愛國者」呢?以前「本土」、「反共」,當然唔代表依家都係,只不過如果有人係「扮愛國」、「博入閘」,廣男喺度諗,各界別選委們眼睛如此雪亮,未必容易受騙。講到底,能否參選嘅關鍵,都仲係鄭松泰嘅個人造化!


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

10
好正
0
心心眼
6
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    自97回歸,民主派作過什麼有關民主好事?搅亂立法會的唯一党派只有民主派,沒有其他,佔中亂港及黑暴虐港,誰站在香港市民的對立面,民主派從未批評暴徒罪行,受傷及被殺的市民,民主派從未伸張正義,你之前亦倒插國旗,係乜目的?太多太多民主派与暴徒同行事例,在電視看到民主派的身影及發言,這些就是你地所謂的民主嗎?相信民主派已失去很多傳統選民,甚至支聯會的基本支持者亦要与港獨劃清界線,因為,他們已看清民主派非追求民主,支聯會非平反六四的本質。

    沒有更多評論

    沒有更多評論