又是房屋問題 …
又是房屋問題 …

前幾日,囍雨去港島東區睇牙醫,離開時搭車經過柴灣一幢較新落成嘅公屋;如果囍雨無記錯嘅話,呢幢公屋連同其他新興建嘅單幢樓,曾經被社會狠批為「插針樓」,上屆政府甚至因此被批評為「盲搶地」。但好奇怪,呢幢公屋興建好之後,囍雨上網睇到有反對派區議員表示「整座公屋入伙,是代表著有數百戶家庭,終於可以改善居住環境,有較合理的生活空間」… 其實,政府搵到多啲地起樓,尤其係興建公營房屋,最終受益嘅一定係市民。今日香港開始解決好政治問題,又喺度談論房屋問題時,囍雨必須講句,有為嘅政府,「搶地是常識」吧!

 

覓地建屋 令人憂慮?

 

近日,有媒體有篇題為《過渡房屋達標存疑 覓地建屋令人憂慮》,尾段有句說話,非常值得深思,囍雨喺度同大家分享下:

 

「既然政府對作為短期措施的過渡性房屋供應也都採取如斯應對態度,那在長遠覓地建屋一事上自然更讓人擔心,早前政府所謂成功覓得330公頃在未來十年興建31.6萬公營房屋單位,會否也跟過渡性房屋一樣有同類問題?」

 

對於土地房屋呢個「老大難」問題,其實大家都知道,係土地問題,如果無足夠土地興建房屋,其他嘢根本「無從說起」。囍雨留意到,近年大家都喺度討論填海、棕地、郊野公園邊陲地帶甚至問中央「借地」等選項,囍雨覺得,對於開拓土地,絕對唔係A、B、C、D或E嘅問題,而係ABCDE都要去做;如果我哋只側重某一個土地選項,而呢個選項土地不足或者發展受到阻滯嘅時候,土地供應又會「大落後」,到時樓價更貴,市民怨氣就更深。

 

短期措施也很重要

 

值得一提嘅係,近期有新聞報道,質疑政府透過興建過渡性房屋、提供租金津貼等「先解決燃眉之急」,但就似乎都係「得個講字」,部分工作進度仍然較為緩慢。坦白講,如果一啲短期或者過渡措施,實行起上嚟又要一年、兩年甚至更長時間去做,咁可能已經起唔到「解燃眉之急」嘅作用!囍雨唔係話要政府再不斷搵地方興建所謂嘅「插針樓」,但係急市民所急,乃係政府責任。

 

自港英時代起,我哋睇到政府對研究、開發土地同興建房屋已經有一套「行之有效」嘅機制,但時代唔同喇,要回應今日嘅社會訴求,政府就需要變招;否則,今日輪候公屋嘅基層要等五年多,將來可能要等十年!但人生,有幾多個十年呢? 



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

14
好正
8
心心眼
4
好好笑
2
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • shuyicai58@outlook.com
    shuyicai58@outlook.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    晒死了
    • +85291****08
      +85291****08
      2年前
      0 回應 檢舉
      :rainbow::smiley:
      • +85291****08
        +85291****08
        2年前
        0 回應 檢舉
        :+1|type_1_2:

        沒有更多評論

        沒有更多評論

        你可能感興趣