要道歉 請郭榮鏗向港人道歉!
要道歉 請郭榮鏗向港人道歉!

「本人衷心感謝公民黨 - 特別是余若薇女士、梁家傑先生及吳靄儀女士 - 過去一直以來給予的栽培、機會、支持與包容,讓我有機會服務香港市民,以及捍衛香港的核心價值;並藉此機會,就本人若然曾經為公民黨帶來的不便等致歉」,神神秘秘嘅郭榮鏗走咗,佢離開香港,遠赴加拿大,呢個過程,香港市民唔知,支持者唔知,甚至連公民黨領導層都唔知,依家佢話向公民黨帶來不便「致歉」;其實郭榮鏗應該致歉嘅,係向全港市民致歉,就係因為有郭榮鏗之流嘅反對派政客,香港之前先會亂成咁!

 

根本沒有放港人在眼內

 

郭榮鏗嘅「走佬」神秘,甚至可以用鬼祟嚟形容,明明十一月接受傳媒訪問先話自己「落子無悔」,暫時無計劃離開,但就俾傳媒「踢爆」佢接受訪問後無耐就經英國出走加拿大,而且連公民黨主席梁家傑都唔知咩事;去到加拿大,佢寧願接受加拿大媒體訪問,話自己想攞返加拿大公民身份,都無接受香港傳媒訪問,原來為港人「爭取民主、自由、捍衛法治」嘅政客,見勢色唔對就會「即刻走」,反對派如此窩囊,難怪佢哋嘅反修例運動會輸得一敗塗地!

 

講返郭榮鏗本人,佢話「若然曾經為公民黨帶來的不便等致歉」,其實佢有冇諗過,佢對港人先造成更大嘅「不便」?內委會選主席,主持會議嘅郭榮鏗喺度「扯貓尾」拉布,令到內委會半年有多時間未能選出主席,民生法案受阻,甚至連增加產假嘅法案都受阻!據報,內委會「拉布」以及相關法律開支超過900萬元,郭榮鏗係咪要道歉兼賠錢先?

 

還有勾結外國勢力的「帳」

 

對內喺議會搞破壞,對外郭榮鏗勾結外國勢力,就令人更加氣憤!曾經一年「去四次美國」嘅郭榮鏗,不論係訪美定係同其他公民黨人「出信」,都擺明支持美國制裁香港,如果《港區國安法》當時已經生效,郭榮鏗肯定就係「叛國犯」。不過,雖然話郭榮鏗已經離開,但要「找數」嘅,始終要「找」;據報警方已經就內委會「拉布」一事作出調查,追查有冇人涉嫌公職人員行為失當?相信大家好快就會知!如果警方真係追捕、通緝郭榮鏗,曾經話要為港人「捍衛法治」嘅郭榮鏗,會唔會返香港投案呢? 

  

圖片來源:郭榮鏗社交網站專頁


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
2
心心眼
9
好好笑
1
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • Happy21
    Happy21
    3年前
    0 回應 檢舉
    :+1:
    • Happy21
      Happy21
      3年前
      0 回應 檢舉
      :blush:
      • Happy21
        Happy21
        3年前
        0 回應 檢舉

        沒有更多評論

        沒有更多評論