留下困難 但我會宣誓?
留下困難 但我會宣誓?

廣男同朋友傾開偈,大家有時都會話,做反對派政客真係「好難」,有咩難?係「左右為難」。就好似之前一般反對派立法會議員玩「總辭」,一時要「抗爭」,一時又要「顧及民意」;又例如廣男噚日提過嘅離島區區議員王進洋同油尖旺區議員陳梓維,前者,就由「唔宣誓」到「未決定」、再到「留低」,好「艱難」咁完成咗「自我說服」;而後者,就喺「不畏強權」同「成為中央『眼中釘』」之下,決定「跟隨宣誓」。今日,又輪到公民黨嘅油尖旺區議會副主席余德寶。


余德寶的「艱難抉擇」


已經透過facebook表明會宣誓嘅余德寶,面對嘅「兩難」有好多,例如「有很多原因可以說得名正言順而離開,但總要有人選擇留下」;又例如,如今「從政風險高」,有街坊勸佢「明哲保身,及早退場」,但「不能連區議會也拱手相讓給建制」等等,總之「選擇留下、離開也是困難」,不過「我會宣誓」。廣男睇落,余德寶似係想「名正言順地留低」多啲喎!其實,最大嘅「兩難」,會唔會係一邊要諗點保住「份工、份糧」,另一面要諗點同支持者交代?


對於余德寶嘅艱難抉擇同留低意志,相信大家都get到嘅;但廣男唔明,佢所謂「不能連區議會也拱手相讓給建制」,係咩意思呢?第一,就算因為有議席出缺,喺依家疫情之下,都未必會有補選;第二,就算有補選,都可能係反對派贏,點「拱手相讓」法?反對派嚟嚟去去又係呢套藉口?想留低,咪直接講囉,成日講埋啲乍聽落好似好有道理、但諗深一層其實完全冇邏輯嘅嘢,何必呢?!


再者,余德寶喺佢「留低感言」裡面提到,「看到很多熟悉的臉孔不是被奪去政治權利、便是身陷窘境」,又係想表達咩?如果佢講緊嘅係涉違《國安法》而被捕,或者早前被依法DQ嘅同路人,咁大家真係要反問一句,勾結外力嘅政客唔應該被DQ?涉違《國安法》嘅人唔應該被依法拘捕、起訴?作為特區公職人員,喺呢啲大是大非嘅原則問題上面,講清楚啲好!


不真誠 不如早離去


廣男估計,隨住特區公職人員宣誓制度逐步落實,日後陸續仲會有反對派議員以「各種理由」表明留低,其實,反對派想繼續參政議政、繼續從政之路,唔係問題,關鍵在於佢哋係咪真誠擁護《基本法》、效忠特區,係咪真心愛國;如果有啲人想留低,係為咗不斷搵機會「明攻暗訐」政府、陽奉陰違、甚至反政府反中央,廣男奉勸一句,不如早點離去吧!


原圖:余德寶fb


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

25
好正
2
心心眼
21
好好笑
1
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • jthk
    jthk
    3年前
    0 回應 檢舉
    大家監察住,有違反國安法便要踴躍舉報。狗賊不能宣傳反中亂港,沒有黑金收。
    • +85298****17
      +85298****17
      3年前
      0 回應 檢舉
      政府、國安要留意呢班藉口多多架糧支派,係宣誓後架一言一行,一有違法立即跟進
      • 龙一吟
        龙一吟
        3年前
        0 回應 檢舉
        想再玩殘香港?我相信你會仲慘!

        沒有更多評論

        沒有更多評論