可有想想其他青年?
可有想想其他青年?

47名反對派人士組織或參與「民主派35+初選」,涉犯串謀顛覆國家政權罪被起訴。囍雨留意到有新聞報道,指部分被告宣布退黨,亦有政治團隊宣布正式解散。囍雨唔敢斷言佢哋出於咩原因退黨或解散團隊,如果係因為怕負上刑責,或者怕無得保釋而咁做,其實佢哋以至其他反對派有冇諗過,過去一年多時間,有好多參與反修例運動嘅青年被告上法庭,多多少少都係因為反對派鼓吹抗爭,如果佢哋今日驚喇,咁當日佢哋支持青年抗爭,難道其他青年就唔駛驚,可以放膽去「違法達義」?


退黨未必能保平安


先不論係割席,定係已經無所謂嘅「齊上齊落」,囍雨都要率直啲講句,退黨未必能夠保安全嘅,因為佢哋過去做嘅事,其實控方、法庭以至社會都睇得好清楚,囍雨覺得,要法庭相信一眾被告唔會「繼續實施危害國家安全」嘅行為而批准保釋,相當唔容易,不過一切都要法庭作公正裁決。


囍雨最想講嘅係,人面對刑責,或者面對好可能無得保釋嘅局面,可能會用盡一切方法「保平安」,所以就算一眾政客被告點做,都係人之常情。問題在於,政客如果怕坐監、怕無得保釋,難道一般年輕人就唔怕咩?當初反對派政客支持抗爭,甚至企喺前線幫涉嫌違法嘅年輕人「擋」警察果時,有冇諗過果啲年輕人都可以變成被告,都可能要喺犯人欄受審甚至坐監?反對派政客係咪自己就怕坐監,但覺得年輕人就唔怕坐所以可以支持佢哋去抗爭?


將心比己 你想坐牢嗎?


相信反對派政客自己都唔想負上任何刑責,咁佢地當初支持抗爭等等,老實啲講其實就係推啲年輕人「去死」。今日,睇返公開資料,自反修例運動開始,超過一萬人被捕,當中約四成為學生;換句話說,好似反對派咁受審、面對無得保釋嘅情況,成日都喺法庭發生,只係一般年輕人唔會好似政客咁受關注!將心比己,如果佢哋一早就係「被告之一」,仲會唔會可以咁輕鬆講抗爭,又或者講一啲類似「案底令人生更精彩」嘅風涼話呢?


我哋都無時光機,唔可以回到過去,囍雨但願經過呢件案,「下巴輕輕」嘅反對派政客,唔好再胡亂叫人抗爭,因為你哋自己都唔想負刑責,好心就唔好推啲年輕人「去死」!違法達義?既然違法,就要「找數」,如果人要等到自己面臨牢獄之災先懂得醒覺,囍雨只能講句,為時已晚! 

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

60
好正
11
心心眼
7
好好笑
4
令人傷心
12
嬲爆

評論

  • Happy21
    Happy21
    3年前
    1 回應 檢舉
    • 龙一吟
      龙一吟
      3年前
      0 回應 檢舉
      他們目的點會咁簡單,就算入獄亦有增加自己政治身價,但都要外部勢力對佢地每隻棋子或是棄子的估值。
      • 龙一吟
        龙一吟
        3年前
        0 回應 檢舉
        棄車保帥。有作用嗎?

        沒有更多評論

        沒有更多評論