反對派樹倒猢猻散?
反對派樹倒猢猻散?

自從反對派「大台、金主、黨鞭」黎智英被捕同還押後,反對派大有一種「樹倒猢猻散」嘅景象,近日連一直堅實地支持「民主」運動嘅政治團體民主動力都宣布停止運作及解散;囍雨就喺度諗,當一直喺反對派「興波作浪」嘅民主動力都解散,係咪正式意味反對派嘅「攬炒」時代已經終結呢?同樣重要嘅問題係,如果民主動力或其成員有做過涉嫌違法嘅事情,係咪又會因為佢哋「停止運作及解散」而免責?答案當然係未必啦!

 

在《基本法》框架下服務社會?

 

民主動力決定解散,相信各界都唔會覺得意外,因為打從《港區國安法》立法到實施後,反對派重心人物已經一個又一個退出政壇甚至「離開」香港;神奇嘅地方在於,民主動力、其召集人趙家賢喺佢哋嘅「解散」聲明入面,竟然話「未來我們一定在《基本法》、《港區國安法》及「一國兩制」框架下,通過不同方式繼續為香港社會服務,奉公守法,維護香港繁榮穩定」,依家先講《基本法》、《港區國安法》?會唔會遲咗啲呢?

 

睇呢份聲明,囍雨睇到兩個字,就係「肉酸」!民主動力之前反政府就「係威係勢」,依家疑似驚咗《國安法》而解散,無問題,但點解之前唔講下《基本法》、一國兩制,依家先講呢?老實講,如果民主動力或者佢嘅成員之前有言行涉嫌違法,例如係《港區國安法》生效之後仍然違法,就算民主動力依家話自己守法,其實係無用嘅!

 

口出狂言的政治組織

 

當日有份搞「初選」嘅一個組織,民主動力之前嘅言行,的確令人咋舌,囍雨上網搵到一個佢哋眾籌嘅網站,啲內容都幾「語出驚人」,例如提到「民主派35+」,就稱「合計過半,才可光復立法會,奪回控制權,壓制港共政權,再繼而改革政制,建立民主政府」;提到市民「支持」,又指「我們需要你的支持,若能成功,光復XX時代XX便不再只是一句口號」。呢啲說話,係咩意思?相信唔駛囍雨解釋,大家都好明白啦!

 

如果當初無人疑似搞「攬炒」、奪權,相信不論係民主動力、趙家賢以其他反對派政客,今日都未必要落得如此下場。只可惜,歷史並沒有如果,只有因果,反對派包括民主動力無論點樣「洗底」,都可能洗不去罪嫌,或須「承擔責任」。  

 

圖片來源:RTHK、民主動力Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

54
好正
14
心心眼
16
好好笑
7
令人傷心
8
嬲爆

評論

  • +85295****77
    +85295****77
    3年前
    0 回應 檢舉
    :smirk:
    • 龙的傳人
      龙的傳人
      3年前
      0 回應 檢舉
      香港勝在有國安法~抓汉奸靠它

      沒有更多評論

      沒有更多評論