沒有「錢途」方離去?
沒有「錢途」方離去?

「有風骨 絕不為五斗米低頭」、「真的漢子」、「守護良知」… 已解散嘅新公務員工會主席顏武周公布其離職消息,好多人喺社交帖文上留言力挺佢,但囍雨想講,支持者應該睇清楚顏武周係點諗,先再決定係咪要讚佢「有風骨」!例如顏武周喺感言提到「簽署聲明確實是其中一個因素,但更為重要是我認為在現時的崗位能發揮的空間已經相當有限,因此並無必要繼續自欺欺人地留在政府」,即係話,更重要原因,應該係顏武周喺工作發展唔好,無晒「錢途」先走,啲人盛讚顏武周,係咪想讚佢夠「世界仔」呢?

 

由顏武周一段說話,其實可以理解為要簽署聲明係一個因素,但更重要係佢喺政府已經無前途。據報喺去年六月,當時署任一級助理勞工事務主任嘅顏武周被取消署任,「降回」二級助理勞工事務主任,即係無得升職兼要降返職,而佢去年想搞「罷工公投」,更有媒體話政府要紀律調查調查佢;將佢喺政府嘅狀況加埋佢段「離職感言」一併考慮,好可能係「我無得升職,無得發展落去,不如辭職算啦」。所以,與其話顏武周「守護良知」,不如話佢勢利,見勢色唔對就閃!

 

入政府 為抗爭?

 

喺顏武周嘅「離職感言」,囍雨仲留意到顏武周有提到關於2019年反修例運動一事,稱「就工會解散一事,或是整場運動去看,我理解及明白不少同路人感到可惜,甚至有部分人認為2019年期間的抗爭手法沒有效用,因為最終的勝利沒有到來,然而我的看法是剛剛相反」云云,呢度又產生另一個問題,如果有人入政府,係一邊想升職加薪,一邊又想抗爭反政府,咁呢種人仲係咪適合留喺政府呢?

 

公務員係公職人員,係代表政府服務市民嘅公僕,如果有人「一邊為錢,一邊為反」而加入政府,可能會影響到政府嘅運作甚至市民利益,咁顏武周唔好提宣誓問題,一早就應該離開政府啦!其實,唔好講《港區國安法》嘅實施,亦唔需要講公務員宣誓,有政府官員早喺2004年已經公開講過,公務員政治中立,係包括「公務員應對在任的行政長官和主要官員盡忠」、「在政府作出決定後,不論個人立場如何,公務員應全力支持,把決定付諸實行」等等,就算以當時標準去睇,顏武周等人根本無公務員應有操守,佢唔辭職,都應該被警告甚至解僱先啱!

 

顏武周「同路人」都應該要走?

 

顏武周,只係其中一個「領着公帑反政府」嘅公務員或前公務員,隨住公務員需要宣誓或簽署聲明效忠特區,更多顏武周「同路人」都理應離開政府;至於特區政府,既然公務員要效忠特區,而咁多公務員根本無效忠甚至係「作反」,政府應該大刀闊斧,好好整治公務員隊伍,令其成為真正為香港、為市民服務嘅管治團隊。 


圖片來源:RTHK、新公務員工會Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

111
好正
20
心心眼
42
好好笑
23
令人傷心
27
嬲爆

評論

  • shuyicai58@outlook.com
    shuyicai58@outlook.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    中国china和香港HK.患有性疾病人数达到一亿多,就治疗添设备仪器就是天文数字。一笔庞大的金额。
    • 快樂榮
      快樂榮
      3年前
      0 回應 檢舉
      根本冇興趣知佢乜原因唔做,只想佢早走早著
      • +85298****17
        +85298****17
        3年前
        0 回應 檢舉
        香港細细,公務(冗)員多多。時代進步,科技可取代很多公務。

        沒有更多評論

        沒有更多評論