黃店抗疫 還是對抗?
黃店抗疫 還是對抗?

今日係初七人日,亦係特區政府放寬堂食限制嘅第一日,根據政府要求,顧客需要使用應用程式「安心出行」記錄資料,或者食肆為顧客登記個人資料;不過,有黃店抱住「你有張良計,我有過牆梯」嘅心態, 有啲就教人唔使掃二維碼,有啲甚至暗示可以填假資料。對於呢啲陽奉陰違嘅行為,囍雨只想問一句,如果爆發疫症而政府又因為有人唔守規矩而追蹤唔到相關人士,點算?黃店到底係想抗疫,定係只想搞對抗?

 

黃店的「陰招」

 

因為新措施嘅落實,有傳媒特意走訪旺角數十間「黃店」,有黃店就表示唔掃「安心出行」嘅二維碼都無問題,有黃店就話係咪要掃「未有定數」,有黃店甚至暗示可以填寫假資料等等。簡單嚟講,就係黃店為咗配合反對派支持者嘅想法,或者自己有意「對抗」政府,誤導顧客唔使掃二維碼或者登記真實資料。

 

囍雨覺得,抗疫就係抗疫,政治就係政治,喺抗疫問題上,任何人包括政客、黃店,都唔應該慘入政治手法處理;特區政府之所以要市民用「安心出行」出入食肆以至其他場地,係因為要喺有確診個案嘅時候,可以追蹤返去過相同地方嘅人士,叫佢哋檢測好,甚至要檢疫都好,目的係要消除疫症,係為市民福祉著想。依家部分黃店嘅做法,表面上好似「好型」,實則就係累街坊,如果喺佢哋嘅地方出現爆發而追蹤唔到相關人士,全香港都「多得」佢哋唔少!

 

有人反對「安心出行」,或者係因為怕個人資料、行蹤會被洩露,但囍雨想講,「安心出行」程式無須登記個人資料,出行紀錄只會加密存放喺用戶自己嘅流動電話,喺31日後就會自動刪除,亦唔會備存喺任何政府或其他系統內;喺呢個情況下,囍雨真心唔明白,啲人包括黃店到底要反對咩呢?唔通因為係政府推出嘅,所以都要先反對?

 

政府須加強執法

 

好明顯,政府措施未實施前,已經有黃店等想盡辦法想逃避,囍雨認為政府唯一嘅應對方法,就係要到各食肆加強巡查,如果有店舖唔守規矩,或者根本無做好資料登記工作,政府嘅執法部門就要認真考慮仲係咪要俾呢啲黃店做晚市生意。防疫抗疫,係整個社會嘅事,我哋唔可以俾小部分人破壞我哋全體抗疫嘅成果。


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

35
好正
4
心心眼
10
好好笑
2
令人傷心
31
嬲爆

評論

  • +85297****22
    +85297****22
    3年前
    0 回應 檢舉
    支持政府嚴格執行巡查,如有店鋪唔守規矩,一律站停止營業14日。
    • +85292****22
      +85292****22
      3年前
      0 回應 檢舉
      損人不利己、自私到冇朋友

      沒有更多評論

      沒有更多評論