陳家洛撐港獨撐到出晒面
陳家洛撐港獨撐到出晒面

梁家傑日前信誓旦旦响鏡頭前話:「我梁家傑立此存照,我反對派香港獨立」,講果陣何等有型有款,如果大家咁就以為公民黨真係唔支持「港獨」?咁諗就大錯特錯喇,有啲人口裡說不,但被媒體專訪果時就變得好誠實既,好似公民黨果位响大學教政治既立法會議員陳家洛咁,受傳媒訪問既時候就擺明係「曲線撐港獨」,佢响今日刊出既專訪自爆自己原來成日上堂果時問學生:「有無想過有天早上醒來, 五星紅旗升不起,有無想像過歷史重擔要忽然落在他們身上」。嘩,咁講法,係唔係即係唔只撐「港獨」,仲要上堂果時「洗學生腦」呢?如果係既話,梁家傑真係要同佢傾下,統一下佢哋公民黨對「港獨」究竟係咩立場囉!

民主運動不能淪為推倒政權工具

唔止咁,原來陳家洛諗過做特首,理直氣壯咁話「如果你問我,有天可以做特首,做不做?做,一定做!」仲話美國三歲小朋友都會戲言長大後要做總統,呢個係民主運動成功既必要條件喎。咁講法,陳家洛既野心,真係一啲都唔細喎!但如果畀你做得到特首,咁「一國兩制」會點算?香港會點算?唔敢想像囉!

當香港既民主運動被引入歧途,淪為伺機推翻共產政權既工具,咁就只會為外力所用,令香港同內地生靈塗炭。

原圖:jmc.hksyu.edu

 

評論