作惡的代價
作惡的代價

美國正式進入拜登時代,問句「題外話」,大家有冇想過,交出權杖嘅前屆政府官員,如果想繼續「退而不休」,有咩門路「另謀生計」?

 

內地官媒日前一篇報道,就揭示咗美國前政府高官嘅其中一條生財之道,係喺卸任後運用人脈關係,喺中國市場獲取利益。主要模式大致可概括兩種,一種係演講同代言,譬如美國前總統克林頓,早年就曾幫內地樓盤同酒類產品做過「代言人」,據報當時佢嘅身價係140萬美元。另一種模式,係經商或當顧問。例如小布殊時期嘅美國商務部副部長雷文凱,卸任後開咗一間貿易公司,幫助美國中小企業開拓中國市場…

 

蓬佩奧等政客失去的「價值」

 

有關例子確實唔少,唔再贅述;咁問題嚟喇,日前剛剛被中方列為制裁對象嘅美國前國務卿蓬佩奧等28名前高官政要,又將會面臨咩代價?

 

同蓬佩奧一同被中方制裁嘅,仲包括前白宮貿易顧問納瓦羅、前國安顧問奧布萊恩、前助理國務卿史達偉、以及曾擔任白宮要職嘅前國家安全博爾頓同前首席策略師班農等人。根據中方措施,佢哋同家屬都將禁止入境中國內地同港澳地區,更嚴重嘅係,同呢啲人有關聯嘅企業、機構,都將被限制同中國打交道、做生意。

 

按理說,好似蓬佩奧、奧布萊恩、班農呢啲曾經身居要職嘅政客,在任內必定積累了大量嘅人脈關係同利益網,絕對有助佢哋卸任後「廣開財路」,然而面對中方嘅制裁措施,最起碼,第一,如果想借來華演講同代言「掘金」,對唔住,無可能!第二,想去經營企業或者做顧問,請問邊個敢聘用?除非徹底摒棄中國呢個龐大嘅市場。

 

卸下政府要職,令他們失去了發揮政治能量嘅土壤;中方嘅制裁措施,又令呢啲人創造經濟利益嘅條件大打折扣,咁計法,佢哋還剩下幾多「價值」?三、五年之後,還有邊個會「需要」他們?但筆者更想質問嘅係,當呢啲政客喺任內瘋狂反華,瘋狂「制裁」、無理打壓中國嘅時候,可曾想過「他朝君體也相同」?

 

中方反制 絕不手軟

 

廣男只能夠講,一切都係蓬佩奧等人咎由自取!誠如國務院港澳辦所指,只係短短幾年,蓬佩奧「就成功讓自己作為厚顏無恥的欺騙和撒謊者、氣急敗壞的干涉者聞名於世」;中國外交部就強調,對呢啲嚴重侵犯中國主權、安全、發展利益嘅人,中方嘅反制完全正當、必要!

 

廣男唔認為,中方喺拜登就職嘅第一天就宣布制裁,係要俾美國新政府一個「下馬威」,反而應該看作係善意嘅忠告——中美間需要互利共贏,世界亦需要中美合作;但如果新政府中有人要繼續延續前朝嘅錯誤行徑,咁中國作出反制,就不會手軟!作惡嘅人,總是要付出代價嘅;時候一到,惡,就必有惡報!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

58
好正
10
心心眼
16
好好笑
14
令人傷心
10
嬲爆

評論

  • +85293****26
    +85293****26
    3年前
    0 回應 檢舉
    最好的消息!

    沒有更多評論

    沒有更多評論