無知?還是「玩嘢」?
無知?還是「玩嘢」?

如果市民街坊遇到困難,可能好多時候會去搵區議員幫手;但如果區議員遇到難題,又會點?油尖旺區區議員陳梓維就用行動話俾大家知,佢「用咗一種無人會用嘅方法」…


話說日前陳梓維話收到街坊投訴,指區內某大廈外牆有污跡,懷疑係糞渠有滲漏、可能造成播疫風險,但「由於管理處話唔會通知法團,而我又咁啱冇該法團電話」,咁點算好呢?於是陳梓維呢個「無人用嘅方法」,就係「通知對家」,即係叫大家去搵當區前區議員、民建聯嘅葉傲冬幫手,仲話自己兩周後會再巡視;如果對方未通知法團就有下一步行動。即係通知對家就當自己做咗嘢?然後仲當自己好有「創意」?


「自己友」都發帖文批評陳梓維


陳梓維可能事後發覺有唔妥,於是又解畫,話通知對家只係「其中之一項」,而自己有聯絡民政事務處通知法團,並去信通知法團,仲話「民建聯經常標示自己初心不變,單單聯絡法團主席一事對他們來說應該不會困難吧?」但呢種講法,似乎連同路人都睇唔過眼,其中油尖旺區議會副主席余德寶都忍唔住喺網上發帖文,直斥「你唔識,可以搵我們同事幫手,而唔係去民建聯。請好好反思一下。」唔知陳梓維見到同路人嘅批評,有咩感想?發現到有咩問題未?


陳梓維對得住街坊嗎?


廣男想講,陳梓維話無法團電話,咁呢個係邊個問題先?自己做唔到嘢,就想將個波交畀其他人?甚至將卸責舉動形容為「無人會做的方法」,佢係咪仲覺得自己好有創意?呢啲,其實係咪一種無知呢?大家唔好忘記,陳梓維做咗區議員都已經有一年多時間,依家喺街坊最需要幫助嘅時候,喺重大民生問題上,又做過啲咩?對唔對得住街坊?對唔對得住出糧畀你嘅納稅人?陳梓維事後發現「出事」,先話有通知到民政事務處同去信法團,係咪「斷正」都想繼續兜?


再者,陳梓維仲話,「民建聯經常標示自己初心不變,單單聯絡法團主席一事對他們來說應該有不會困難吧?」,咁係咩意思?即係呢啲時候仲諗住去試吓人哋嘅能力?廣男又想問下,咁算唔算喺度玩嘢呢?到底大家想要一個實事實幹嘅區議員,定係一個遇事就只會諗點樣玩嘢嘅人?


攬炒派把持下嘅區議會,過去一年幾做成點,大家就算未親身「體驗」過,都聽過睇過,廣男講得「宏觀」啲,大致可以概括為,唔係自己權責嘅事就要越權管,而分內事就做唔到亦做唔好!難怪有人話,區議會已經「失效」,要求當局盡快出手整頓,係有道理嘅!


圖片來源:陳梓維Facebook、RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

28
好正
4
心心眼
19
好好笑
6
令人傷心
17
嬲爆

評論

  • +85298****17
    +85298****17
    3年前
    0 回應 檢舉
    好多公開試O分者,純無心向學,但智力丶品格正常的,但這個陳區已完應該唔係

    沒有更多評論

    沒有更多評論