中方若反制 有理有據
中方若反制 有理有據

英方計劃從今個月31日起,開放俾持有英國國民(海外)護照、即係俗稱BNO嘅港人申請居英簽證,並且日後可透過「5+1」方式入籍英國。事件近日再度引起坊間對於「去留」問題嘅討論,以及對中央可能出手反制英方嘅揣測。囍雨喺度想話俾大家知嘅係,如果英方真係一意孤行繼續執行「移民新政」,咁中方作出任何反制,其實都係有法可依、有理有據!


看看《備忘錄》中的承諾


一啲資歷淺、以為隨便可以借港人「國籍」問題「玩嘢」嘅外國政客,以及部分港人可能對其中嘅來龍去脈欠缺了解。事實上,根據中英政府喺1984年12月19日簽署嘅有關港人國籍問題《備忘錄》,英方白紙黑字清楚承諾,九七回歸之後,香港嘅英國屬土公民「不再是英國屬土公民,但將有資格保留某種適當地位,使其可繼續使用聯合王國政府簽發的護照,而不賦予在聯合王國的居留權」;而且,「在1997年7月1日或該日以後,任何人不得由於同香港的關係而取得英國屬土公民的地位。」


即係話,《備忘錄》清楚講明,英方唔會對BNO持有人賦予居留權,亦都唔會給予「英國屬土公民」地位,BNO並唔係一個有居留權嘅國籍身份;之不過,當時中方寬鬆處理,接受同認可港人保留BNO作為一個旅遊證件嚟使用。但依家英國政客為BNO持有人「另闢」入籍途徑,實質上根本就係出爾反爾、違背承諾在先。老實講,囍雨依家再睇番當年嘅文件同表述,估計中方當時可能已經預料,到隨住國際形勢發展,日後可能會有人利用居英權喺香港問題上「造文章」,依家睇嚟,呢種預判的確有先見之明。


如何選擇 自己要想清楚


既然依家有人借BNO議題搞香港、搞中國,又明顯係英國政客違背承諾在先,甚至有人反中反港又想「食兩家茶禮」,囍雨認為,中方其實都冇乜空間一再退讓;講真,如果咁都唔還以顏色、唔反制,於情於理於法都講唔通。至於一旦反制,會對港人有何影響?囍雨覺得,首先要視乎採取咩反制措施。例如近日行政會議成員葉劉淑儀就提出一個「劃線方案」,簡單而言就係喺期限之後仍然選擇以BNO入籍英國嘅人士,會喪失中國國籍;如果日後想再成為香港永久居民,唔該按「外國人」身份再申請過及住滿七年。大家點睇?呢種反制係咪都值得考慮?


至於中央會點出手?幾時出手?囍雨就話,其實無論邊一種反制措施,港人日後可能無可避免要面對「選擇題」;問題係,選擇嘅同時,亦都意味住放棄;與其依家估嚟估去,倒不如認真諗清楚,移民係咪真係適合自己?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

43
好正
14
心心眼
0
好好笑
1
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • Wesley
    Wesley
    3年前
    0 回應 檢舉
    借居留權搞香港的,英國亦非獨家生意,同行多得很!
    • +85293****26
      +85293****26
      3年前
      1 回應 檢舉
      支持取消雙重國藉
      • 龙的傳人
        龙的傳人
        3年前
        1 回應 檢舉
        制裁英國狗

        沒有更多評論

        沒有更多評論