雙面蓬佩奧
雙面蓬佩奧

隨著美國總統特朗普即將卸任,美國國務卿蓬佩奧亦都好快要交出佢嘅權力寶座。大家平時講特朗普就講得多,但回顧過去四年,又會點評價蓬佩奧呢個人?廣男就話,日前蓬佩奧一日之內嘅兩番表態,足以反映佢嘅政治品格。


日前一批特朗普支持者強闖國會釀成暴力衝突,蓬佩奧就話事件「不可接受」、「必須將參與暴動者繩之以法」;但同一日,針對香港警方早前拘捕50幾名涉嫌「顛覆國家政權」嘅攬炒派政客,蓬佩奧就話,對被捕者中包括一名美國公民「感到震驚」,又稱美國唔容忍對美國公民嘅拘留或騷擾,仲直頭要求「立即無條件釋放」被捕者。講開又講,喺拘捕攬炒派呢件事上,廣男留意到末代港督彭定康又「有嘢講」,除咗循例指摘港府、中央之外,今次仲扯到去中歐之間啱啱簽署嘅投資協定,話協定係「嚴重的戰略錯誤」,促請歐洲議會反對協定。


「飄忽」的政客


廣男唔明白,點解啲政客嘅「標準」,可以飄忽到咁冇道德底線嘅呢?香港黑暴運動搞咗成年有多,蓬佩奧就「同行、鼓勵」,讚揚呢啲係「民主」,但美國國會騷亂發生咗都未夠一日時,蓬佩奧已經出聲要將參與者「繩之以法」,咁快就「不可接受」?香港警方執法平定騷亂,蓬佩奧就批評係「警暴」、要「制裁香港」,咁依家據報美國有示威者因為被警方實彈擊中、不治身亡,廣男又要問下,呢啲又係唔係「警暴」?國際間係咪應該「制裁美國」?更何況,如果有人涉嫌危害美國嘅國家安全、顛覆美國政權,請問做過美國中情局(CIA)局長嘅蓬佩奧,呢啲「疑犯」會係咩下場?仲可以保釋、「放人」嗎?


顧好自己吧!


有人話,蓬佩奧係美國政壇「出嗮名」嘅投機分子,廣男覺得可能唔止,以佢嘅言行,尤其係反華姿態,會唔會算得上係極度偏激嘅政治狂熱分子?照計人之「將別」,應該其行也善,但蓬佩奧也好,以至特朗普都好,依家都仲係下下有權去到盡、去到絕,廣男真心想講句,又何必仲要搞咁多嘢呢?依家美國都「後欄著火」,不如顧掂自己先喇!


至於彭定康,廣男只可以講句,醒下喇!仲當自己係「港督」,仲以為英國喺歐盟?中歐之間嘅投資協定,關英國咩事?又關你彭定康咩事?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

24
好正
3
心心眼
12
好好笑
3
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • +85297****22
    +85297****22
    3年前
    0 回應 檢舉
    精神分裂=美國

    沒有更多評論

    沒有更多評論