陳日君「護主心切」?
陳日君「護主心切」?

涉嫌干犯《港區國安法》等罪嘅壹傳媒創辦人黎智英,喺2020年最後一日要即時還押監房,等候終審法院下個月處理律政司就其保釋提出嘅上訴。消息傳出之後,前天主教香港教區主教陳日君呢兩日不斷「聲援」黎智英、為佢抱不平,簡單而言,就係詰問點解唔俾黎智英保釋?就算要等上訴結果,點解要還押佢唔俾「返屋企」?又唔明白有乜理由唔信佢「唔會潛逃」?囍雨睇完嘅感覺就係,陳日君作為收過黎智英錢嘅人,依家護主心切嘅言行真係做到出嗮面!


對於陳日君咬文嚼字爭拗國安法保釋條文嘅嘢,囍雨覺得呢一刻冇謂喺度泛泛而談,畢竟,法律問題應該交由法庭去處理;不過對於陳日君另外一啲觀點,囍雨就認為有必要商榷一下,例如佢提到「難道在上訴前應先假設高院法官錯了嗎?」、「把籠統的『勾結外國勢力』罪行和謀殺講成同級,我不知可用什麼詞來形容!」、「黎智英是一個極度緊張自己名譽的人…一定不會食言」,「你不相信一個人也該有一個客觀的基礎」云云,囍雨想先反問一句,陳日君講呢啲,又有咩「客觀基礎」?


誰能擔保黎智英不會潛逃?


首先請陳日君搞清楚一點,當日終審法院三名法官之所以批准律政司嘅上訴申請,其中一個好重要嘅問題,就係認為原訟庭法官之前批准黎智英保釋,的確好有可能錯誤詮釋《港區國安法》入面有關保釋嘅要求(即係第42條),呢個就係客觀基礎!至於係咪應該相信黎智英「唔會繼續犯罪」、「唔會潛逃」,囍雨就,話呢啲其實係「口同鼻拗」嘅問題,根本冇人能保證,因為如果黎智英真係要「走」,以佢嘅「身份地位」,相信唔會係咩「難事」;又或者如果佢要「繼續危害國家安全」,可能大把人聽佢「指示」,根本唔需要佢親自出手,呢啲「客觀基礎」,陳日君又能唔能否認呢?


再者,當陳日君提到控方將「勾結外國勢力」講到「同謀殺同級」嘅問題,又要請先搞清楚,重點係在於黎智英所涉嫌嘅罪責,如果一旦罪成,最高刑期可以去到終身監禁,講緊嘅係所涉罪行嘅嚴重程度問題;對於呢一類嘅「非一般嫌疑人」,唔俾保釋其實好正常,唔通陳日君仲認為「勾結外國勢力、危害國家安全」係小事?!


自認曾收黎智英二千萬元捐款!


至於陳日君講到黎智英係一個「極度緊張自己名譽的人…一定不會食言」,囍雨又係果句:邊個能擔保?「緊張自己名譽」嘅人就唔會畏罪潛逃?陳日君咁講又有冇「客觀基礎」?講到呢度,囍雨記得之前黎智英「保釋在家」期間,有媒體就見到陳日君都有份「上門探訪」,囍雨就好奇,既然依家陳日君咁為黎智英「抱不平」,咁當日佢同黎智英之間講過啲乜,又會唔會同大家交代下「以示清白」?仲有,陳日君早年已經承認以個人名義接收黎智英二千萬元捐款,當時自稱「敗家精」嘅陳日君已經講到明「黎智英捐了很多錢,百分百捐給我,沒有捐給教區」,而據媒體揭發,喺2006年至2010年間,陳日君就每年至少接受黎智英捐款300萬元,而2006年佢獲委任為樞機時,更獲捐500萬元,咁多錢陳日君係點用?內裡仲有咩內情?陳日君又會唔會同大家詳細交代下?


圖片來源:陳日君Facebook、中通社

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

27
好正
3
心心眼
17
好好笑
2
令人傷心
24
嬲爆

評論

  • 龙的傳人
    龙的傳人
    3年前
    1 回應 檢舉
    一帮美國走狗
    • hnwong
      hnwong
      3年前
      1 回應 檢舉
      未見過一個神職人員咁無恥
      • +85294****89
        +85294****89
        3年前
        1 回應 檢舉
        :rage:

        沒有更多評論

        沒有更多評論