爭取民主 不用違法!
爭取民主 不用違法!

自2013年開始,廣男就開始「留意」戴耀廷寫文,佢寫文章嘅一大特點,就係在於「龍門任佢搬」,例如佢開頭寫違法佔領、「公民抗命」,佢講到明會「承擔罪責」,但到真係俾人告果時,竟然唔認罪!又例如佢「反中亂港」,講到好有計咁,但當《港區國安法》立法,佢又即刻縮話要搞學術研究。今日,廣男有幸又拜讀到佢以《沒有民主,哪有良好管治》為題撰寫嘅文章,睇完成篇文,廣男有個大問題,就係爭取民主,包唔包括要用犯法手段爭取呢?


假民主 真獨裁


睇戴耀廷呢篇文,當然唔可以話佢表示「民主係萬能」啦,但綜觀佢嘅行文,包括稱「香港現在的局面,良好管治的不能達到,又缺乏公民授權,而二者是因果相連的,這樣失效的管治亦是難以長久維持下去」、「所有支持民主的人,不單因民主是人的基本權利,也因沒有民主,香港也不會有良好管治,更加要堅持到底,路才有機會走出來」等,佢大抵意思,都係民主喺今日香港,有「重要作用」。但廣男想指出,爭取民主,無問題,問題在於戴耀廷等人訴諸違法手段爭取民主,民主未爭取到,香港已經俾佢哋搞到「半活不死」!


先唔講戴耀廷等人爭取嘅民主係咪符合憲制框架要求,自2013年起,攬炒派爭取民主或者反抗政府嘅行動,先有持續79日嘅違法佔領,再有旺角暴動,去年更爆發黑暴運動;點解戴耀廷喺講民主嘅同時,又唔講下佢哋啲行動對爭取民主係好定唔好?泛泛而談民主,好多人都做得到,但廣男想指出,喺文明社會,人人平等,如果有人因為要爭取自己訴求而傷害他人,咁就一定唔得,甚至係反民主行為;而戴耀廷等人嘅言行,雖然舉起民主旗幟,但就行獨裁之實。


始作俑者 還想指點江山


有人話,戴耀廷係一個長年在象牙塔嘅「冷氣軍師」,廣男想講,戴耀廷嘅「橋」(想法),絕對係搞亂香港嘅一個大源頭;廣男想問下,經歷一次又一次搞局而失敗,戴耀廷仲好意思教人點做嘢、行咩方向?廣男恐怕,戴耀廷嘅指導未產生效用,又有好多「同路人」被佢攬炒咗。值得留意嘅係,佢會叫「其他人」爭取,但自己仔女呢?梗係唔會煽動出嚟啦,聰明的「中產精英」,只會煽動別人子女,你懂的! 


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

25
好正
5
心心眼
8
好好笑
5
令人傷心
5
嬲爆

評論

  • Jimmy Sum
    Jimmy Sum
    3年前
    0 回應 檢舉
    呢个人读书读到已经有问题!所谓精神病就是这种貨色
    • bingkwong17@gmail.com
      bingkwong17@gmail.com
      3年前
      0 回應 檢舉
      說得好
      • +85298****17
        +85298****17
        3年前
        0 回應 檢舉
        所以對付戴呢類,要以佢地的至親前途入手?

        沒有更多評論

        沒有更多評論