公民黨人「跳船」保平安?
公民黨人「跳船」保平安?

隨住國安法喺香港落實、執行,大家有冇發覺,攬炒派圈中出現一個都頗為普遍嘅現象,廣男形容得文青啲,叫「出走潮」:有啲,選擇退出政壇;有啲,選擇「出走」異國他鄉展開所謂「流亡生活」;有啲,就選擇脫離自己原屬嘅政黨關係、「孤身走我路」。就好似攬炒派第二大黨公民黨咁,噚日,黨內嘅「明日之星」、現任東區區議員鄭達鴻,又正式宣布退黨喇!


廣男用個「又」字,係因為在此之前,近期已經接連有多名公民黨人退黨,包括立法會前議員陳淑莊、葵青區議員冼豪輝、譚家浚,以及南區區議員俞竣晞等,依家又多一個鄭達鴻,聯繫埋公民黨早前所面臨嘅「處境」,廣男好自然會聯想到一個問題:呢班人退黨,其實係咪為咗保自己「平安」呢?


受力捧 都要退?


有時,越係「去意已決」嘅人,越係會將自己嘅離開講到有幾咁艱難、不捨。睇番鄭達鴻嘅退黨宣言,佢提到曾經有前輩話佢「就係黨嘅下一代」,然後又慚愧自己對黨內外事務「改變不了任何一件事」,最後仲對退黨感到「痛徹心扉、十分抱歉」…廣男就有啲唔明,既然講到自己咁艱難,又喺黨內受力捧,點解又要退黨呢?問心果句,係咪覺得公民黨「冇前途」?定係驚公民黨影響自己前途啊?


事實上,鄭達鴻喺今年9月已經以公民黨人身份,報名參選原定嘅立法會換屆選舉,但最後因為「不真確誠意地擁護《基本法》和保證效忠香港特區」,被選舉主任DQ咗,咁依家高調退黨,係咪想為來年再戰立法會「洗底、鋪路」呢?鄭達鴻就叫大家唔使估,「如果形勢沒有180度轉變」,自己「絕不可能」再選立法會喎!驟眼睇,好似實牙實齒,但諗深一層,其實咩叫「形勢、轉變」,都係由得政客自己隨便演繹啫。退一步講,就算鄭達鴻真係唔選立法會,依家退黨係咪想「優先」保住區議會議席、以便日後再作其他打算呢?


一個政黨的沒落?


政客嘅算盤想點打,真係得佢哋自己知;不過從公民黨嘅角度,廣男實在要感慨一句,一個曾經「星光熠熠」嘅政黨,一個星期走咗四個區議員,係咪意味住從此走向沒落呢?廣男就話有時啲嘢,唔使諗得咁複雜,凡事有因必有果!若然當初冇公民黨人勾結外國勢力、冇聯署叫美國「制裁」香港、搞中國,又豈會招致DQ惡果?成個政黨又豈會落得今日呢種局面?好好反省下,好自為之吧!


原圖:鄭鴻達facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

10
好正
1
心心眼
5
好好笑
1
令人傷心
3
嬲爆

評論