做作的胡志偉
做作的胡志偉

「不忘初心 靜候來時」、「願香港人能夠在寒冬裏保持初心,靜候必定出現的曙光」,單單睇以上文章標題或者內容,廣男開頭以為係啲前線暴徒或者戴耀廷「寫文章」,睇真啲,原來係民主黨主席胡志偉撰文叫「同路人」保持初心。對於胡志偉呢種做作嘅「語言偽術」,廣男首先想講,唔好扮自己同啲抗爭者「同行」啦,由黑暴運動至今,廣男除咗喺新聞見過一次胡志偉喺抗爭現場講咗句「我要見指揮官」之外,其他時間,胡志偉似係食人血饅頭咋喎!依家要辭職,先嚟「扮晒嘢」,會唔會遲咗啲?


與戴耀廷一樣的口吻


如果單純睇內文,廣男想講胡志偉所講嘅嘢,同戴耀廷寫嘅文章「非常相似」,當中例如有「全國人大常委會於今年11月11日訂立取消立法會議員資格框架,正式宣布一國兩制的死亡」、「就算街頭戰線已難以持續,但我們仍然可以在日常生活中鼓起勇氣,憑良心做事,維持反抗專權的力量」、「就算國際戰線充滿不確定性,但香港人仍然可以把握每個機會,以行動向國際社會展示專權政府的荒謬」,但呢個寫法同胡志偉以往說法完全唔同,點解會咁?因為佢無咗立法會議員份工同份糧,依家玩「變臉」!


先講四名攬炒派議員被DQ一事,四人勾結外力、「促進」外國制裁香港,大家要先問下胡志偉,幾個賣國賣港嘅政客,敢問胡志偉,佢哋有咩資格當議員?符合效忠特區、擁護《基本法》嘅要求咩?如果要講「一國兩制」,DQ破壞「一國兩制」嘅政客,絕對係應有之義!


民主黨成激進派 與國家「割席」?


另一個問題,就係廣男見到胡志偉喺文章稱「大國崛起已經變成自由世界的威脅,促成新的國際關係格局」、「憑良心做事,維持反抗專權的力量」,呢種明顯係對自己國家有敵意甚至係抹黑嘅批評,係咪民主黨嘅官方立場?如果係,請胡志偉講清楚!如果民主黨要變成反中亂港嘅激進派,又連自己國家都攻擊、抹黑,廣男覺得民主黨有種的話,佢哋嘅黨員可以後都唔參選立法會、區議會,唔好一抹黑又要一邊走入體制、「守護糧支」咁肉酸。


若然胡志偉今日仲喺議會,廣男相信佢唔會講呢啲嘢。有人話胡志偉喺黨內已經表明唔會再參選,呢個可能係佢講嘢「咁放」嘅原因,但廣男想講,民主黨真係要走激進路線、誓死反中嘅話,咁民主黨「滅黨」就唔係因為總辭,而係因為民主黨有領袖「走火入魔」!


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

15
好正
2
心心眼
18
好好笑
3
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • +85293****26
    +85293****26
    3年前
    0 回應 檢舉
    滅黨最好

    沒有更多評論

    沒有更多評論