「罪不可死」的教師?
「罪不可死」的教師?

一名因為嚴重扭曲中國歷史、將鴉片戰爭形容為「英國是為了消滅中國內的鴉片而發動鴉片戰爭」而被釘牌嘅「前教師」,化名陳Sir接受媒體訪問,質疑自己被DQ一事已提升至政治層面,懲處完全不合比例,決意「上訴到底」。囍雨睇媒體訪問,佢嘅重點大致就係佢本身唔係教開常識科、歷史知識薄弱所以「搞錯咗」,但囍雨想指出,教師教學嘅重點,係要備課,如果連備課嘅基本能力同承擔都欠缺,咁係咪仲有資格教書呢?

 

憑記憶、搞錯咗?

 

根據傳媒報道,呢位嚴重扭曲史實嘅被DQ教師,承認自己歷史知識薄弱,又因鴉片戰爭內容只佔課堂內容小部分,「僅憑記憶講述,未有查找資料」。呢度衍生兩個問題,第一就係所謂「憑記憶」,到底記憶從哪裡來呢?囍雨中學時讀過中史、世史,腦海從未出現呢啲咁有違史實嘅記憶喎!

 

另一個問題,就當大家都出於「良好意願」認同涉事教師係記錯,但呢件事嘅重點,在於教師教書,事前係要備課嘅,如果連備課嘅工作都唔做好,咁係咪失職呢?備課既係工作,亦係承擔,如果有教師能力加上承擔都欠缺,咁教育界以至其他社會人士認為涉事教師唔適合教書,又怪得邊個?

 

把中國妖魔化了

 

涉事教師或者教協,或者會認為事件「被政治化」所以先會有呢個結果,囍雨用另一角度,其實事件唔係政治化,而係所涉錯誤嘅誤導成分太強;講開鴉片戰爭,將鴉片輸入到中國嘅係英國,發起不義之戰嘅又係英國,但涉事教師竟然將是非曲直完全扭轉,呢個錯誤實在大得很,而且有關錯誤,絕對唔能夠用本身唔係「教嗰科」作為卸責理由。

 

至於替涉事教師出頭嘅教協包括立法會議員葉建源,囍雨亦想質疑,之前另一小學嘅被DQ教師所做嘅教案流出,葉建源認為會影響到「上訴委員會觀感」,咁依家今次涉事教師高調接受唔同媒體訪問,套用教協邏輯係咪想影響上訴?又或者,之前宣道小學被DQ教師只做教案「無份教」唔應該DQ,今次教師自己教錯嘢又唔可以DQ,咁係咪不論教師「有教、無教」、「有錯、無錯」都唔可以DQ?講到底,又係玩包庇囉! 


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

36
好正
2
心心眼
7
好好笑
2
令人傷心
22
嬲爆

評論

  • +85293****26
    +85293****26
    3年前
    0 回應 檢舉
    咁樣都有資格做教師?真係笑死人
    • 龙的傳人
      龙的傳人
      3年前
      0 回應 檢舉
      我小六程度冇乜文化~也知道鴉片戰爭為何物!你受高等教育~仍需备課?

      沒有更多評論

      沒有更多評論

      你可能感興趣