美式民主 輸都當贏?
美式民主 輸都當贏?

執筆之時,美國總統大選依然點緊票,情況膠著,雖然結果未定,但拜登似乎贏出大選機會極高。囍雨呢兩日不斷睇即時新聞,感覺只有一個字,就係「亂」!明明仲點緊票,特朗普就公開話自己贏,仲想要求聯邦最高法院停止點票;另一邊廂,拜登亦話相信自己會贏,睇到「眼都花」。難道美式民主,就係如此亂?

 

特朗普不尊重選舉

 

老實講,睇特朗普近期嘅言論,囍雨覺得特朗普唔係太尊重咁重要嘅總統選舉,一般情況下,美國總統大選候選人,都係等結果塵埃落定之際,先至會宣布自己勝選或者敗選,但點票到中途特朗普就話自己會贏,明顯會予人「打茅波」嘅感覺;而佢仲想叫停點票工作嘅舉動,囍雨更質疑,咁果啲投咗票嘅美國公民點算?因為係郵遞投票,所以自己嘅選票就要被排除?如果係咁,特朗普以至其團隊,又點可能係尊重民主同民意?

 

觀乎依家嘅形勢,就算拜登最後攞到超過270張選舉人票都好,佢一定唔會順利當選為新一任美國總統,因為特朗普幾近肯定會訴諸法律手段,不斷提出訴訟,質疑郵遞投票尤其係11月3日之後先寄到嘅選票,呢場總統大選,亦會由民意戰變成司法戰;之前就有分析就估計,美國會「內亂」一陣子,時間最少以月計算,如果特朗普因為保守派喺最高法院有人數優勢而得到「甜頭」,咁美國嘅選舉制度,肯定會受到動搖。

 

內部撕裂 動亂不絕?

 

根據傳媒報道,大選未點完票,美國全國多地已經爆發示威,德州達拉斯、紐約、俄勒岡州都有示威,要求官員點算「每張選票」,其中紐約已經爆發警民衝突,而明尼蘇達州亦有幾百名示威者遊行反被警方包圍。可以預計得到,不論係特朗普定係拜登勝出,另一邊嘅支持者都會借機生事,「美版黑暴」重演,係可以預見嘅事實。

 

對於民主,有人話係普世價值,亦有人話縱使佢有「千千萬萬個不是」,但佢起碼比機會市民去選個新嘅領袖,但囍雨想問,如果有人「輸打贏要」,唔承認選舉嘅結果又如何呢?民主雖好,但如果係有用心不良嘅政治領袖「反民主」,咁國家內部撕裂以及動亂不絕,就必然發生!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

90
好正
29
心心眼
58
好好笑
31
令人傷心
35
嬲爆

評論

  • +85295****77
    +85295****77
    3年前
    0 回應 檢舉
    :no_mouth:
    • +85295****77
      +85295****77
      3年前
      0 回應 檢舉
      :expressionless:
      • yeshugan.com@hotmail.com
        yeshugan.com@hotmail.com
        3年前
        0 回應 檢舉
        :sweat:

        沒有更多評論

        沒有更多評論