又一個黑暴敗走的故事?
又一個黑暴敗走的故事?

廣男今日睇報道,有份策動多項攬炒亂港行動嘅「我要攬炒」團隊發起人「攬炒巴」,噚晚首次喺網上以真面目示人。據報真名為劉祖迪嘅「攬炒巴」,證實自己連同另外5人現正被通緝,但就由頭到尾唔肯講自己依家身在何方,又話自己今次現真身,係要表明已經「重新振作」,仲好豪氣咁款話「不自由,毋寧死,不惜攬炒,都要同中共相搏到底!」其實廣男依家最有興趣想知嘅係,劉祖迪係咪已經著草潛逃先?如果係,咁香港班「手足」點算?又被你遺棄咗?

 

叫人攬炒 自己走佬?

 

對於劉祖迪所謂嘅「不自由、毋寧死、相搏到底」,廣男聽落,講就的確「兇狠」,梗係啦,如果劉祖迪真係已經順利著草出逃,佢自己就「自由咗、唔使死」,用把口當然可以「相搏到底」,但個問題係,你自己就喺其他地方「重新振作」,但又叫香港班「手足」繼續「攬炒」?即係點?講白啲,咁同叫人衝、自己鬆有乜分別?

 

煽動顛覆中共政權?

 

廣男留意到,據報劉祖迪仲提出所謂「四大光復主軸」,其中包括「游說國際圍堵中共政權,撼動共產黨統治根基」、「推動在聯合國、G7集團等國際下的香港自治」、「聯同國際盟友推動真正『民族自決』」等等,大家睇真啲,按照咁嘅表述,劉祖迪想達至嘅,唔單止係要「香港自由」、而係「香港自治、香港獨立」,以至動搖中央政權喎!再諗落去,劉祖迪就「出把口」,但如果其他人附和佢、信從佢,甚至將佢講嘅嘢付諸行動,咁隨時已經觸犯國安法,根本等於自動「送頭」、自投法網,呢啲,咩就係「精人」同「笨人」之分囉!

 

其實,廣男每次睇到所謂「抗爭領袖」著草潛逃的故事,例如羅冠聰又好、張崑陽又好,無論佢哋「出到去」之後,講得幾好聽、幾逼不得已又或者「義蓋雲天」都好,都掩蓋唔到佢哋走佬嘅本質,掩蓋唔到一個又一個黑暴敗走嘅本質。簡單一問,如果真係咁「正義」,點解選擇著草?如果真係「抗爭」,點解連對自己做過嘅嘢負責嘅勇氣都冇?甚至連自己身在何處都唔敢講俾人聽?所以,對於被人遺棄嘅「手足」以至其他港人,真係應該好好諗清楚,呢啲「前車之鑒」,係咪自己想要嘅結果?


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

49
好正
6
心心眼
14
好好笑
16
令人傷心
22
嬲爆

評論