「最具影響力」逃犯?
「最具影響力」逃犯?

囍雨今日睇到新聞,話說美國《時代》雜誌揀選本年度對世界最有影響力人物,依家喺讀者投票環節排第一位嘅,係已經畏罪潛逃英國嘅前香港眾志核心成員羅冠聰。至於參與投票嘅係啲咩人居多,囍雨唔知;最後由雜誌編輯揀定嘅名單會係咩結果,囍雨亦都冇興趣估,不過就喺度諗一個問題,如果一個連自己罪責都唔敢面對嘅逃犯,都可以成為「最有影響力」人物,呢個「時代」,係咪有啲悲哀呢?


囍雨留意到,得知自己「榜上提名」之後,羅冠聰喺自己Facebook一連發咗兩篇貼文高調回應。一篇就提到希望「香港早日光復,民主到來;政治犯全部與家人重聚,而流亡海外的能早日回港」云云;另一篇就以自己父輩嘅「逃難故事」,宣揚所謂「時代就這樣推著我們前行」、「我的父輩多是『經濟難民』,而這一代的全是『政治難民』」…對於呢種講法,囍雨絕對不敢苟同,其實無論羅冠聰依家講幾多「漂亮說話」,都無改佢嘅本質,由頭到尾都只係一個自私、虛偽嘅政客、逃犯!


靜雞雞走佬的政客


政治犯?政治難民?囍雨好想問下,其實羅冠聰一直以嚟做過啲乜、可以受此稱呼呢?不如大家換個角度諗下,如果一個政客,不斷勾結外國勢力、叫外國「制裁」自己國家及香港,然後仲要大言不慚話自己有幾咁「愛」呢個地方,你信唔信?依家香港可以話係水深火熱,疫情反復無常、經濟重啟仍未可期,黑暴勢力亦都未消退,喺咁嘅多重打擊之下,羅冠聰呢啲政客仲要日日周圍唱衰香港、踩多兩腳,反而自己靜雞雞話走就走咗去,有冇咁嘅「政治難民」?唔好講得自己咁偉大啦!


囍雨有時都好想知,其實香港對於羅冠聰之流而言,究竟算個咩地方呢?猶記得當初因為美國疫情嚴重,羅冠聰為咗避疫,第一時間話返就返;好喇,依家為咗逃避《港區國安法》、唔想承擔罪責,又話逃就逃,囍雨又想問下,你自己見勢不對就溜之大吉,咁當初俾你煽動出嚟「抗爭」、依家又走唔到果班「手足」,又可以點?羅冠聰當日「瀟灑地上機」時,有冇理過班「手足」死活?依家仲好意思喺外國獨享光環?!


背後有無金主?請羅冠聰回答!


話時話,羅冠聰勾結外國勢力咁耐、又潛逃咗咁耐,好似從來冇答過一個問題:究竟佢背後有冇金主、有冇外國勢力俾資金?不如趁住今次「有獎攞」之際,好好地回答下或者「答謝」下喇!講到呢度,囍雨又好想知,如果日後有香港「手足」過嚟英國投靠羅冠聰,羅冠聰會唔會幫手接收下,又或者幫佢哋搵下「金主」相助先?


唉!講到尾,又係果句「同人唔同命」,香港嘅「手足們」真係唔「恨」得咁多,要怪,只能怪自己唔係好似羅冠聰咁有外國勢力「射」住,連著草都「風光」過人。唔知香港果班被捕嘅逾萬名人士,尤其係其中四千幾個學生,如今睇住羅冠聰呢啲「一將功成」嘅政客,心裡面會係咩滋味呢…


原圖:羅冠聰fb


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

6
好正
2
心心眼
10
好好笑
4
令人傷心
11
嬲爆

評論