黎智英講咁多 又係為谷35+?
黎智英講咁多 又係為谷35+?

「港區國安法」實施之後,「好想走」但又走唔到嘅壹傳媒老闆黎智英,依家似乎「剩低把口」,其所謂嘅「抗爭」,變成時不時發表一啲歪理文章,大肆攻訐、抹黑政府以至政權。例如日前黎智英喺《生果報》又有篇題為《時間就是武器》嘅文章,不過今次有啲不同,單睇標題,大家未必知道黎智英想講乜,不過知其套路者大概都估到,佢嚟嚟去去離唔開三樣嘢:抹黑國安法、販賣恐懼、幫攬炒派催谷「35+」。今次,亦都毫不例外。

 

黎智英想講什麼?

 

講到抹黑、攻訐、販賣恐懼,黎智英同其他攬炒派政客一樣,最「叻」嘅就是有理無理都推到極致。例如今次篇文章又聲稱「國安法無法無天…身上藏有港獨標語的人,都有可能被押上大陸終身監禁」、「我不相信做生意的人,沒有了法治保障還會戀棧這地方,香港的國際金融中心地位還可以保留得住」;又例如「不相信美國等西方國家對中共的制裁會放緩…我更不相信中共對香港最後不會拉人封艇」等等;再講落去,開始到戲肉,諸如「小不忍則亂大謀」、「議會的鬥爭是『自己香港自己救』的新版本行動…最緊要進入議會鬥爭」、「對九月立法會選舉我們絕不能掉以輕心」云云。

 

單係睇呢啲,大家有咩感覺?囍雨就話,前面一大堆都係舖墊;立法會選舉先至係醉翁之意。但其中有幾個問題,囍雨喺度要請大家斟酌一下。

 

日日販賣「被送中」 黎智英仲咁安樂? 

 

首先,究竟誰人無法無天?唔正正係持續一年嘅黑暴運動、暴徒殺人放火、打砸搶燒咩?囍雨現時同屋企人、朋友、同行傾開偈,都總有人成日講一句:「香港今時今日有國安法,真是多得黑暴唔少!」至於執法問題,黎智英以至攬炒派成日販賣「被送中」,老實講,囍雨次次聽就次次笑,就以黎智英為例,日日話香港已經冇呢樣自由果樣人權嘅人,但就日日享用住「一國兩制」下嘅自由罵政府、罵政權,論意圖、論行動、論證據,似乎樣樣都比一條「標語」確鑿得多喎,又唔見「被送中」?黎智英之前涉嫌嘅種種罪名,點解依舊喺香港法庭審理呢?

 

國安法「無法無天」?英美都有國安法!

 

再者,香港因為有咗國安法就「沒有法治」嘅講法,其實好笑多過好嬲,如果唔俾人顛覆、分裂國家,不允許人搞港獨就係「沒有法治」,咁英國都有國安法,黎智英嘅「主子」美國至少有20條咁多,咁究竟英美係有法治?定係比香港「更冇法治」呢?當然,作為舖墊嘅前戲,無需邏輯亦無需道理,散播仇恨、渲染恐中仇中先係目的,如果唔係點幫激進攬炒派「谷」35+?!但大家必須問下黎智英,所謂「不能掉以輕心」,何解?「小不忍則亂大謀」,「大謀」又係乜?係想搞分裂定係搞顛覆?請黎智英一定要講清楚,否則,「睇黎智英頭」嘅手足究竟係「抗爭」好定係「縮」好?更何況,最後會唔會又係好似去年區選咁,手足送咗又一批政客入去議會,但結果自己就做咗送頭嘅傻仔?


原圖:中通社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

8
嬲爆
1
點算呀
1
超無奈

評論