妖言惑眾!請全港家長看清楚戴耀廷
妖言惑眾!請全港家長看清楚戴耀廷

廣男成日都話,只要大家去街時,稍稍留意下市面吉舖、艱難搵食嘅打工仔,基本上已經可以感受到攬炒嘅威力有幾大。不過,喺「違法達義」始作俑者戴耀廷睇嚟,似乎仲覺得市民未夠慘、香港未夠「甘」。今日佢又喺《生果報》寫咗篇題為嘅文章,繼續宣揚佢嘅「流血抗爭」歪論。廣男睇完篇文,有個建議,就係請全港家長都不妨睇下呢位「法律系戴副教授」所描繪嘅景象,然後再諗一諗,係咪願意自己嘅仔女受呢種人煽惑、係咪願意香港係呢種「宿命」!

 

戴耀廷嘅所謂「攬炒十步」,基本上可以視為佢臆想之中,香港未來一兩年裡面,可能會發生嘅事件。簡單嚟講,包括中央、特區政府會「打壓」民主派參選人,但喺香港人「反抗之下」,民主派依然可以立法會議席過半(「35+」);跟住就可以逼使政府停擺、特首辭職,但亦因此可能導致中央「宣佈香港進入緊急狀態、大舉拘押民主派領袖」,而香港人「抗爭更激烈,鎮壓也非常血腥,港人發動三罷,令香港社會陷入停頓」,最後就係「西方制裁中國」……大家又明唔明,戴耀廷其實究竟想講咩?

 

說到底 還是反中、謀「獨」

 

其實只要抱住戴耀廷「凡事必有政治目的」嘅態度,大家就自然睇到佢嘅狐狸尾巴。廣男認為,戴耀廷今次想講嘅第一個「重點」,就係幫盲反派奪取立法會造勢。戴耀廷想話俾大家知,如果盲反派可以主導立法會,就可以做到「好多嘢」,包括否決法案、癱瘓政府甚至逼特首辭職。第二樣嘢,就係想繼續煽動香港人(廣男認為主要係年輕人)要流血「抗爭」,面對「血腥鎮壓」,要更加「激烈地反抗」,而一切一切,就係為咗「終極目的」,即係引西方「制裁」中國。原來戴耀廷講咁多嘢,主旨都離唔開「奪權」兩個字,奪立法會嘅權、繼而奪特區嘅管治權,講到尾,又係謀「獨」!

 

要繼續推青年流血抗爭

 

講真,逢親見到戴耀廷出嚟講嘢,廣男都諗到「一將功成萬骨枯」呢句話。「功成」嘅當然係果班食人血饅頭嘅政客,而「萬骨枯」嘅就係一班聽信煽惑去送死嘅後生仔女。所以廣男又係果句,各位家長不妨去讀下戴耀廷呢篇文章,最起碼,要睇清楚呢啲政客嘅一己政治目的,再諗下點樣保護自己嘅仔女唔好成為果「萬骨枯」之一。仲有,大家唔好信戴耀廷嘅妖言惑眾,所謂嘅什麼「宿命」,唔好理佢果一套,香港自然就唔會係果種「命」,呢種「獨」上腦、立定壞心腸嘅人,你係咪仲要同佢一齊癲?!


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

51
嬲爆
5
唔係呀哇
4
點算呀

評論

  • jthk
    jthk
    3年前
    0 回應 檢舉
    戴耀廷要攬炒,港大為何不第一時間就攬炒他,讓他如願以償。
    • jthk
      jthk
      3年前
      0 回應 檢舉
      戴耀廷政治嚴重偏激,更不尊重特區法律,港大再不炒此學棍,是否歡迎政治入侵校園,荼毒學生,幫手摧毀香港法治?

      沒有更多評論

      沒有更多評論