郭榮鏗瀆職的證據
郭榮鏗瀆職的證據

「我聽唔到任何人同我講,究竟我違反咗《議事規則》、宣誓誓言邊一部分」、「任何人如果認為我犯咗刑事罪行,我希望佢攞出證據」。兩句話,出自被指干犯「公職人員行為失當」罪嘅立法會議員郭榮鏗之口,出自兩辦(港澳辦、中聯辦)發聲譴責之後。好大嘅霸氣、好大嘅官威,明明有目共睹、鐵證如山嘅「犯罪經過」,郭榮鏗仲要聲大夾惡。唔係話要證據咩?!你嘅「同路人」、立法會議員朱凱廸,日前就講得清清楚楚!


政治攬炒「無得退」?


朱凱廸噚日(27/4)係媒體有篇題為《內會無得退 怯就輸一世》嘅文章,其中有段文字,廣男喺度原文照錄俾大家睇:


……是否忘記了我們為何從 10 月開始至今,堅持不讓李慧琼當上立法會內務委員會主席的原因?這裏不厭其煩再說一遍:因為民主派在反送中運動爆發後,決心不讓立法會繼續通過《國歌法》和《23 條》這些吃人惡法。內委會正是中共通過惡法的咽喉,民主派在立法會不過半,因此只能以程序握住咽喉,不讓惡法通過,並寄望於 9 月立法會選舉過半,與中共攤牌決勝。……


對於朱凱廸呢段可以視為郭榮鏗瀆職證據嘅表述,廣男認為至少佐證咗幾個事實:第一,盲反派嘅政治攬炒行動,由舊年10月(立法會會期開始)就已經開始舖排,而且係有預謀、有共識嘅集體行動;第二,絕對唔俾建制派順利主導議會運作;第三,敵視、反對事關國家象徵、事關維護國家主權嘅法例法案;第四,盲反派謀取下屆立法會「35+」(議席過半),目的就係奪權;而奪權目的,就係擺明車馬抗衡中央、國家。


亦是盲反派的瀆職證據


唔知郭榮鏗睇完朱凱廸呢段「證供」,會有咩回應呢?係咪仲要狡辯、堅稱自己「有規有矩」?如果大家認同廣男上述理解,咁又要諗一個問題:郭榮鏗嘅瀆職證據,係咪同樣可以視為成個盲反派嘅瀆職證據呢?衡量嘅標準,其實可以參照港澳辦嘅質問:佢哋係咪真心認同「一國」?擁護《基本法》、效忠特區政府?又有冇盡忠職守為特區、為市民服務?有冇違背當日就任誓詞?


大家唔好忘記,朱凱廸早前仲講過,叫香港人「要有跳落懸崖的勇氣」,仲揚言「民主派嘅議員同香港市民一齊,就等緊呢一日嘅來臨」。有冇市民想同佢哋一齊攬炒、「跳崖」,廣男就相當懷疑,但就好肯定,好多市民都等緊香港撥亂反正嘅一日!依家既然有證據在手,就請政府依法辦事吧;任何善意嘅溝通、勸告、商量,都只不過係與虎謀皮!


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

3
好喎
8
好好笑
20
嬲爆

評論